محصولات
راهکارها
قیمت گذاری
منابع دانش
خدمات سازمانی خدمات دواپس
بر اساس صنعت
بر اساس اندازه شرکت
بر اساس کاربرد
قیمت محصولات
محصولات
محصولات ویژه
دسته‌بندی بر اساس عملکرد
راهکارها
راهکارهای ویژه
بر اساس صنعت
بر اساس اندازه شرکت
بر اساس کاربرد
خدمات سازمانی خدمات دواپس

چرا شفافیت؟

«شفافیت» همیشه یکی از ارزش‌های اصلی شرکت ابر آروان بوده و هست. در این سال‌ها برای رسیدن به این هدف با انتشار گزارش‌هایی چون «حقوق شفاف»، «مسیر رشد»، «گزارش شفافیت»، «رادار ابر آروان» و... اقدامات موثری انجام داده‌ایم. در این صفحه نیز تلاش می‌کنیم تا به برخی از پرسش‌های پر تکرار شما در زمینه‌ی موضوعات مالی ابر آروان پاسخ دهیم.
هییت‌مدیره‌ آروان
هییت‌مدیره‌ی ابر آروان سه عضو ثابت و یک عضو مهمان دارد. ابر آروان با هدف انتقال تجربه، هر سال با رای‌گیری مستقیم آروانی‌ها یک عضو هییت‌مدیره را به‌شکل مهمان انتخاب می‌کند.
کیوان جامه‌بزرگ
کیوان جامه‌بزرگ
ناخدای راهبردی
کیوان نمایندگی هلدینگ فناپ در هییت مدیره آروان را دارد و به عنوان رییس هییت مدیره و «ناخدای راهبردی» از سال ۱۳۹۷ در کنار ماست. بیش‌ترین مشارکت کیوان در طراحی استراتژی آینده و تسهیل موانع پیشرفت و توسعه‌ی ابر آروان است.
پویا پیرحسینلو
پویا پیرحسینلو
ناخدای اجرایی
پویا هم‌بنیان‌گذار، مدیرعامل، عضو هییت مدیره و «ناخدای اجرایی» آروان است. بیش‌ترین زمان پویا در آروان به طراحی محصولات و راهبری آینده‌ی شرکت می‌گذرد. هسته‌ی اولین نسل CDN آروان به وسیله‌ی پویا و فرهاد فاطمی طراحی، برنامه‌نویسی و تولید شد.
ایلیا وکیلی
ایلیا وکیلی
مرشد
ایلیا یکی دیگر از نمایندگان کارکنان و هم‌بنیان‌گذاران آروان در هییت‌مدیره‌ است. او در سال ۱۳۹۸ به تیم راهبری آروان با عنوان «مرشد» اضافه شد تا با مربی‌گری و طراحی زیرساخت‌ها، کمک کند آروان از یک استارت‌آپ کوچک به یک شرکت بالغ و بزرگ تبدیل شود.
مشتریان ابر آروان
مشتریان ابر آروان افراد یا سازمان‌هایی هستند که وب‌سایت یا کسب‌وکار آنلاین دارند؛ هر وب‌سایت یا کسب‌وکاری می‌تواند با ثبت‌نام در وب‌سایت ابر آروان و از راه پنل کاربری سرویس یا خدمات مورد نیاز خود را خریداری و فعال کند.
از بین ۱۰۰هزار وب‌سایت و کسب‌وکار آنلاین کوچک و بزرگ داخلی و بین‌المللی که از ابر آروان سرویس می‌گیرند بیش از ۹۹ درصد را وب‌سایت‌ها و کسب‌وکارهای خصوصی کوچک و بزرگ و کم‌تر از ۱درصد آن‌ها را سازمان‌های دولتی تشکیل می‌دهند.
هم‌چنان مجموع درآمد ابر آروان (با توجه به آخرین صورت مالی حساب‌رسی شده‌ی این شرکت - قابل مشاهده در سامانه‌ی کدال) از مشتریان دولتی، در حدود ۷ درصد است.
نگاه‌مان به جهانی شدن
ابر آروان همواره برای توسعه‌ی پایدار و موفقیت در بازار جهانی تلاش می‌کند تا جایگاه مناسبی در ایران و جهان به دست آورد و محصولاتش را بر لبه‌ی تکنولوژی قرار دهد. در حال حاضر ابر آروان با وب‌سایتی ۸ زبانه از ۸۸ کشور در خاورمیانه، آسیا، اروپا و آمریکای شمالی مشتری فعال دارد و در راستای حفظ حریم خصوصی، با قوانین بین‌المللی GDPR سازگاری پیدا کرده است. محصول شبکه توزیع محتوای ابر آروان با بیش از ۴۰ پاپ‌سایت در نقاط مهم پرترافیک ایران و جهان، در بیش‌تر شاخص‌ها جزو ده CDN برتر دنیا، هشتمین CDN بزرگ جهان و بالاخره اقتصادی‌ترین CDN دنیا با ترافیک رایگان در تمام نقاط جهان است.
ابر آروان فعالیت در بازار جهانی را پیش‌فرض تحقق اصلی‌ترین مسوولیت اجتماعی خود می‌داند: نجات سرزمین مادری با صادرات دانش‌بنیان؛ بهانه‌ای برای ماندن و بازگشت حرفه‌ای‌ها.
آرزوی ما این است تمام کسانی‌که به امید ساختن این سرزمین، ماندن را به رفتن ترجیح داده‌اند، بتوانند دور از دغدغه‌های اولیه و با زیرساخت مناسب، به فعالیت حرفه‌ای و توسعه‌ی فناوری بپردازند.