قرارداد سازمانی خدمات دواپس
بر اساس صنعت
بر اساس اندازه شرکت
بر اساس کاربرد
قیمت محصولات
سرور ابری arrow
محاسبه‌ی هزینه‌ی سرور ابری با توجه به منابع انتخابی کاربر و به‌شکل ساعتی و ماهانه
شبکه توزیع محتوا arrow
محاسبه‌ی قیمت بسته‌های شبکه‌ توزیع محتوا بر اساس ترافیک و استفاده از امکانات مختلف
فضای ابری arrow
محاسبه‌ی قیمت بسته‌های آبجکت استورج بر اساس میزان فضای ذخیره‌سازی و ترافیک مصرفی
پلتفرم ویدیو arrow
محاسبه‌ی قیمت بسته‌های پلتفرم ویدیو بر اساس ساعت تماشا، ساعت پخش زنده و ساعت ویدیو
کانتینر ابری arrow
محاسبه‌ی هزینه‌ی کانتینر ابری با توجه منابع پردازشی، حافظه، فضای ذخیره‌سازی و IP اینترنتی
دیتابیس ابری arrow
محاسبه‌ی هزینه‌ی دیتابیس ابری با توجه به منابع انتخاب‌شده و میزان مصرف
آروان درایو arrow
محاسبه‌ی هزینه‌ی فضای ابری سازمان با توجه به میزان فضای ذخیره‌سازی ویژگی‌های متنوع
پردازش لبه arrow
محاسبه هزینه‌ی پردازش لبه آروان‌کلاد با توجه به منابع مصرفی شما
لاگ ابری arrow
محاسبه‌ی هزینه‌ی لاگ ابری با توجه به حجم جمع‌آوری و ذخیره‌ی لاگ
خدمات پشتیبانی arrow
هزینه‌ی خدمات پشتیبانی و امکانات و ویژگی‌های هر یک از بسته‌ها

شرایط استفاده از خدمات

متن حاضر دربرگیرنده‌ی شرایطی است که شما با مشاهده یا استفاده از محتوا، ابزارها و سرویس‌های آروان‌کلاد، در جایگاه یک کاربر عادی یا یک کاربر عضوشده، می‌پذیرید. این توافق‌نامه رابطه‌ی میان ما یعنی عرضه‌کننده‌ی خدمات زیرساخت و شما، کاربر گرامی را شفاف‌تر می‌کند و با بروز اختلاف میان ما و شما، برای داوری یا قضاوت در مراجع قانونی حل اختلاف می‌تواند مورد استفاده قرار گیرد.
کاربر با ثبت نام در آروان‌کلاد و استفاده از هر یک از خدمات ما تایید می‌کند که از مفاد سه سند «شرایط استفاده از خدمات»، «توافق‌نامه‌ سطح کیفیت خدمات» و «سیاست حفظ حریم خصوصی» مطلع شده، آن‌ها را مورد پذیرش قرار داده و به موارد مطرح شده در هر سه مستند پای‌بند است.

تعاریف

کاربر:

هر شخص حقیقی یا حقوقی که در سایت آروان‌کلاد ثبت نام و از خدمات و محصولات آروان‌کلاد استفاده می‌کند و به‌شکل «کاربر» یا «مشتری» یا «شما» اشاره می‌شود.

شرکت:

ارایه‌دهنده‌ی خدمات که در این‌جا به‌شکل «نویان ابر آروان» یا «آروان» یا «ابر آروان» یا «آروان‌کلاد» یا «ما» اشاره می‌شود و ممکن است شامل شرکت مادر، شرکت‌های تابعه و وابسته به آن باشد.

خدمات و محصولات:

تمامی سرویس‌ها و محصولاتی که توسط آروان‌کلاد به کاربران و مشتریان ارایه می‌شود.

داده کاربر:

هرگونه اطلاعاتی که کاربر در پلتفرم آروان‌کلاد نگه‌داری و ذخیره می‌کند یا پردازش می‌شود.

حقوق معنوی

ما از اسامی آروان، آروان‌کلاد، آروان کلود، ابر آروان، Arvan، Arvancloud و دیگر ترکیب‌های این کلمات استفاده می‌کنیم. مالکیت انحصاری و تمام حقوق مادی و معنوی این اسم، ایده‌های به‌کارگیری شده، محصول، سرویس و محتوای منتشر شده به هر شکل در وب‌سایت arvancloud.ir و تحت هر زیردامنه‌ی آن برای شرکت نویان ابر آروان (سهامی خاص) محفوظ است و استفاده و بهره‌برداری از آن به هر شکل و با هر نیتی، برای پروژه‌ها و امور شخصی، تجاری یا عام‌المنفعه، اعم از مستقیم یا غیرمستقیم، بدون مجوز کتبی از آروان‌کلاد ممنوع و غیرمجاز است. رابط‌های گرافیکی، طراحی و تصویرسازی‌ها، اطلاعات و داده‌ها، کدهای کامپیوتری، متون آموزشی و دیگر عناصر تولیدشده‌ی آروان‌کلاد از مصادیق محتوای منتشر شده هستند. به هنگام هرگونه بهره‌برداری غیرمجاز، حق آروان‌کلاد بر اقامه‌ی دعاوی قانونی مرتبط و پی‌گیری حقوق خود از مجاری قانونی محفوظ خواهد بود.

قوانین ایران

شرکت نویان ابر آروان در کشور ایران ثبت شده است و تحت قوانین ایران فعالیت می‌کند؛ در نتیجه، انتشار و توزیع هرگونه محتوای مجرمانه از نظر قوانین ایران یا محافظت از آن به‌کمک خدمات آروان‌کلاد به هر شکلی، برخلاف قانون و ناقض شروط این توافق‌نامه است. ما محتوای مجرمانه را در آروان‌کلاد نمی‌پذیریم و به‌محض آگاهی یافتن از توزیع و محافظت چنین محتوایی، از این امر جلوگیری خواهیم کرد؛ در چنین حالتی وجه دریافتی از مشتری نیز برگردانده نخواهد شد.
انتشار محتوا و تصاویر غیراخلاقی و جنسی، حمایت، همکاری یا فروش مواد مخدر، تجهیزات کشتار جمعی، فعالیت‌های نظامی، همکاری و حمایت از گروه‌های تروریستی و تجزیه‌طلب داخلی و خارجی یا هر فعالیت دیگری که مغایر با قوانین ایران باشد، مشمول ممنوعیت توزیع و محافظت در ابر آروان خواهد شد.

حقوق مولف (Copyright) و سایر قوانین نافذ بین‌المللی

شما با شروع به استفاده از آروان‌کلاد می‌پذیرید که قوانین ایران، عرف بین‌المللی اینترنت و قوانین و عرف نافذ در هر منطقه که در آن خدمات آروان‌کلاد ارایه می‌شود را رعایت می‌کنید و هیچ‌گونه اقدامی که به هر شکل موجب ایجاد هرگونه مسوولیت برای آروان‌کلاد شود، انجام نمی‌دهید و با وقوع این امر، تمامی مسوولیت‌های قانونی مرتبط را به‌عهده می‌گیرید. آروان‌کلاد این حق را برای خود محفوظ می‌دارد که در هر زمان بر اساس تشخیص خود یا درخواست‌ها، شکایت‌ها و گزارش‌های وارده از سوی سازمان‌های نافذ اینترنت، مراجع قانونی و نهادها و اشخاص ذی‌صلاح، نسبت به ارایه‌ی اطلاعات استفاده‌کننده از IP یا زیرساخت یا توقف عرضه‌ی خدمات به کاربر اقدام کند. در این موقعیت، وجوه پرداختی برگردانده نخواهد شد.

اطلاعات محرمانه

شما با عضویت و استفاده از محصولات آروان‌کلاد و با ذخیره‌ی داده‌ها یا عبور ترافیک وب‌سایت خود از این سامانه‌ی ابری، اجازه می‌دهید شرکت آروان‌کلاد در چهارچوب سیاست حفظ حریم خصوصی خود، تمام درخواست‌های ارسالی کاربران سایت‌تان را دریافت، بررسی و تحلیل کند، از حملات احتمالی جلوگیری به‌عمل آورد و محتوای پالایش‌ شده را به سرور(های) اصلی بفرستد. آمار و گزارش‌های به‌دست آمده از مجموعه‌ی این عملیات‌ها در پنل کاربری در اختیار شما قرار خواهد گرفت. تمام اطلاعات مربوط به یک وب‌سایت، شامل اطلاعات تماس صاحبان آن محتوا، مشخصات و رفتار کاربران، میزان و توزیع کاربری و ‌Certificateها نزد آروان‌کلاد محرمانه قلمداد می‌شود و به‌جز در موارد الزام قانونی در اختیار هیچ شرکت یا نهاد ایرانی یا بین‌المللی قرار نخواهد گرفت.
توجه: حکم قضایی یا اداری، دستور یا فرمان قانونی در محدوده‌ی سرزمینی ایران یا هریک از نقاطی که آروان‌کلاد در آن دارای پاپ‌سایت یا سِروِر است و نیز احکام صادره از مراجع ذی‌صلاح بین‌المللی، حسب‌مورد می‌تواند بر هریک از مقررات محرمانگی گفته‌شده یا گفته‌نشده اولویت داشته ‌باشد؛ به این معنا که اجرای هریک از آن‌ها را تعلیق یا متوقف یا لغو کند و در این موقعیت هیچ‌گونه اعتراضی پذیرفته نخواهد بود و آروان‌کلاد هیچ‌گونه مسوولیتی را در این زمینه برعهده نخواهد داشت.

اطلاعات غيرمحرمانه

آروان‌کلاد اجازه دارد اطلاعات و ترافیک عبوریافته از سیستم ابری خود را پردازش کند و از آن به‌شکل تحلیلی برای استفاده در راستای بهبود سرویس‌دهی، استقرار‌ پاپ‌های جدید، توسعه‌ی خدمات یا سایر موارد موردنیاز استفاده و به هنگام نیاز، گزارش‌هایی را نیز منتشر کند. این اطلاعات با در نظر گرفتن سیاست حفظ حریم خصوصی مورد استفاده قرار خواهد گرفت.
هم‌چنین این شرکت اجازه دارد به منظور بهبود کیفیت خدمات و مدیریت هزینه‌های شبکه، ترافیک عبوری از شبکه‌ی اپراتورها، نقاط تبادل ترافیک (IXP) ملی و بین‌المللی را طبق سیاست‌های خود مسیریابی و از آن بهره‌برداری کند.

حساب کاربری

برای ساخت حساب کاربری لازم است اطلاعات خود را مطابق اطلاعات مندرج در مدارک شناسایی رسمی خود وارد کنید. با واردکردن اطلاعات نادرست در حساب کاربری، مسوولیت آن به‌عهده‌ی شما خواهد بود. اگر یک یا چند مورد از اطلاعات شما تغییر کرد، لازم است در سریع‌ترین زمان آن را در حساب کاربری خود ویرایش و به‌روز کنید. مسوولیت واردکردن اطلاعات به‌شکل صحیح و کامل و حفاظت از گذرواژه‌ی انتخابی‌تان صرفن به‌عهده‌ی شما خواهد بود و اگر ضعف گذرواژه یا اشتراک‌گذاری یا عدم نگه‌داری امن آن منجر به نفوذ به‌ حساب کاربری شما شود، مسوولیتی متوجه آروان‌کلاد نیست.

مسوولیت محافظت از رمز عبور

آروان‌کلاد تلاش کرده است تا کاربران نتوانند از رمز عبور ساده استفاده کنند اما ممکن است کاربران از رمزهای عبور متداول استفاده کنند یا در حفظ و نگه‌داری رمز عبور خود دقت کافی را نداشته باشند. در این موقعیت با سواستفاده از آن رمز عبور ممکن است وب‌سایت توزیع‌شده و امن‌شده در آروان‌کلاد، با اختلالاتی مواجه شود یا مورد سواستفاده قرار گیرد. در این موقعیت آروان‌کلاد هیچ‌گونه مسوولیتی را قبول نخواهد کرد.
آروان‌کلاد به‌شدت تاکید می‌کند از رمز عبورهای پیچیده و ورود دو مرحله‌ای استفاده کنید و از انتشار آن به‌شکل مجازی و فیزیکی بپرهیزید.

ارتباطات دیجیتال

با استفاده از خدمات آروان‌کلاد، شما موافقت می‌کنید ارتباطات دیجیتال مانند دریافت اطلاعیه، ایمیل، پیامک، اعلان، پشتیبانی به‌شکل پاسخ به «تیکت» و... جایگزین روش‌های سنتی ارتباطات مانند فکس، تلفن، نامه و مراجعه حضوری شود؛ در نتیجه، هرگونه مکاتبه به‌روش‌های دیجیتال ذکرشده از نظر قانونی معتبر خواهد بود.

عضویت خبرنامه

با ساخت حساب کاربری آروان‌کلاد موافقت می‌کنید ایمیل‌ها و پیامک‌های (SMS) اطلاع‌رسانی و خبرنامه‌ی آروان‌کلاد برای‌تان ارسال شود. اگر تمایلی به دریافت این موارد ندارید، می‌توانید اشتراک خود را لغو کنید، اما در این موقعیت، ابر ‌آروان مسوولیتی در قبال بی‌اطلاعی شما از پیام‌هایی که از این مسیرهای ارتباطی منتشر می‌شوند، نخواهد داشت.

استفاده از خدمات رایگان

اگر از خدمات رایگان آروان‌کلاد استفاده می‌کنید، مشمول پشتیبانی اختصاصی، قرارداد سطح کیفیت خدمات (SLA) و جبران خسارت اختلال نمی‌شوید. آروان‌کلاد در تغییر قابلیت‌ها و ویژگی‌های سطح رایگان خدمات خود در هر زمان، یا حذف آن به‌طور کلی، مختار است و ارایه‌ی رایگان این خدمات یا تداوم آن‌ها هیچ‌گاه تعهدی برای آروان‌کلاد ایجاد نخواهد کرد.
لازم به ذکر است سیاست مصرف منصفانه (Fair Usage Policy) در خدمات و بسته‌های رایگان آروان‌کلاد اجرا خواهد شد.

نسخه آزمایشی

آن دسته از خدمات آروان‌کلاد که در وضعیت «نسخه‌ی آزمایشی» و «Beta» اعلام می‌شوند، در وضعیت پایدار نیستند و نباید از سوی کاربران برای تولید و عرضه‌ی محصول نهایی و اصلی‌‌شان به‌کار گرفته شوند. آروان‌کلاد این اختیار را دارد که هر زمان در خدمات نسخه‌ی آزمایشی خود تغییر ایجاد کند یا اطلاعات موجود روی این دسته از خدمات را حذف کند. در محصولات آزمایشی، بازگردانی اطلاعات ممکن نخواهد بود و شامل قرارداد سطح کیفیت خدمات (SLA) و جبران خسارت اختلال نمی‌شوند.

کد هدیه و تخفیف‌ها و پروموشن‌ها

کد هدیه، تخفیف‌ها و تمام مبالغی که در تبلیغات و کمپین‌ها به‌عنوان هدیه به کاربران داده می‌شود، تنها برای همان کاربر قابل استفاده خواهد بود و فروش، واگذاری یا انتقال آن به کاربر دیگر ممکن نیست. هم‌چنین امکان بازگشت وجه آن به مشتری و تسویه ریالی این تخفیف‌ها و مبالغی که به واسطه‌ی شارژ حساب به آن‌ها کد هدیه تعلق گرفته است وجود ندارد. هم‌چنین در زمان لغو خدمات و درخواست بازگرداندن وجه، مبلغ کد(های) هدیه لحاظ نمی‌شود.
این مبالغ به شکل تخفیف یا کد هدیه در کیف‌پول یا فاکتور شما قابل مشاهده است و تنها برای استفاده از خدمات ابری آروان مورد استفاده قرار می‌گیرد. هر کد هدیه‌ای که آروان‌کلاد صادر می‌کند دارای تاریخ انقضای مشخصی است و چنان‌چه کاربر در مدت زمان معتبر از کد هدیه استفاده نکند، کد باطل شده و دوباره صادر نخواهد شد.

معرفی به دوستان و همکاری در فروش

شما با شرکت در برنامه‌های معرفی به دوستان (Referral) و همکاری در فروش (Affiliate)، موافقت خود را با رعایت شرایط و ضوابط مربوطه اعلام می‌کنید. این قوانین شرایط مشارکت شما در برنامه‌های معرفی به دوستان و همکاری در فروش ارایه شده توسط شرکت آروان‌کلاد را تعیین می‌کنند که در این صفحه شرح داده شده است. اگر با این شرایط موافق نیستید، نباید در این برنامه‌ها شرکت کنید.

سیاست استفاده قابل قبول

آروان‌کلاد برای حفظ امنیت، پایداری و کیفیت خدمات خود «سیاست استفاده قابل قبول (AUP)» را تدوین کرده است که چارچوبی برای نحوه‌ی‌ استفاده‌ی مجاز از زیرساخت‌ها و خدمات این شرکت ارایه می‌دهد. این سیاست، فعالیت‌های غیرمجاز یا مخرب مانند ارسال اسپم، نقض حقوق مالکیت فکری، سو استفاده از منابع یا تلاش برای دسترسی غیرمجاز را مشخص کرده و محدود می‌کند. کاربر با ثبت‌نام در سایت آروان‌کلاد موافقت می‌کند که این سیاست را به‌طور کامل رعایت کند. عدم پایبندی به این سیاست منجر به تعلیق موقت یا دایمی حساب کاربری و پیگیری قانونی از وی می‌شود.

سیاست حفظ حریم خصوصی

آروان‌کلاد متعهد به حفظ و نگه‌داری از اطلاعات و داده‌های کاربران و مشتریان مطابق سیاست حفظ حریم خصوصی خود است. این سیاست شامل حقوق کاربران در زمینه کنترل داده‌های شخصی‌شان و نحوه اشتراک‌گذاری اطلاعات با اشخاص ثالث (در صورت لزوم) می‌شود. با استفاده از خدمات آروان‌کلاد، کاربر تایید می‌کند که سیاست حفظ حریم خصوصی را مطالعه کرده و با آن موافق است.

سیاست مصرف منصفانه

منابع اختصاص داده شده در هر بسته از محصولات آروان‌کلاد به شکلی طراحی شده است که پاسخ‌گوی نیاز عموم کاربران این بسته با مصرف عادی و متعارف باشد. بر این اساس اگر میزان مصرف شما از محدوده‌ی منصفانه (Fair Usage Policy) عبور کرد، سرویس شما دچار محدودیت خواهد شد. سیاست مصرف منصفانه به شکل ماهانه و به ازای هر اکانت خواهد بود و در همه‌ی بسته‌های رایگان و پولی محصولات آروان‌کلاد اعمال خواهد شد.
متغیرهای متعددی در محاسبه‌ی محدوده‌ی مصرف منصفانه هر محصول موثر است. با این همه اگر مصرف شما از محصولات آروان‌کلاد، پایداری و عملکرد خدمات ما را دچار اختلال کند یا کیفیت سرویس سایر کاربران‌مان را تحت تاثیر قرار دهد، کارشناسان آروان می‌توانند با توجه به سیاست مصرف منصفانه روی سرویس شما محدودیت اعمال کنند. عبور یا عدم عبور از سقف مصرف منصفانه‌ی استفاده از خدمات و محصولات بر اساس متغیرهای مختلف و به وسیله‌ی کارشناسان آروان‌کلاد تعیین می‌شود.

خاتمه دادن به سرویس‌دهی

برای لغو دریافت خدمات لازم است در حساب کاربری‌، همه‌ خدمات را متوقف و اطلاعات مربوط به هر خدمت را حذف کنید، در غیر این صورت این خدمات فعال تلقی می‌شود و مسوولیت تسویه‌حساب آن، به‌عهده‌ی شما خواهد بود.
لغو استفاده‌ از هر یک از خدمات آروان‌کلاد به این معنی است که شما به شکل رسمی اعلام می‌کنید به داده‌های مربوط به هر خدمت احتیاجی ندارید.
اگر وضعیت مالی حساب کاربری‌تان به شکل بدهکار (منفی) در آید، بر اساس قواعد بند «شرایط و روند قطع سرویس‌های آروان‌کلاد» با سرویس‌های شما رفتار خواهد شد. اگر آروان‌کلاد تشخیص دهد فعالیت کاربر به زیرساخت‌ها و کسب‌وکار شرکت آسیب می‌رساند یا در آینده آسیب‌رسان خواهد بود یا ممکن است فعالیت کاربر به سایر کاربران ما یا کاربران اینترنت خسارتی وارد کند، می‌تواند بلافاصله و بدون رضایت کاربر خدمات ارایه شده و محصولات در دسترس او را قطع خواهد کرد و این وضعیت را از طریق ایمیل به اطلاع صاحب حساب خواهد رساند.
استفاده‌ی کاربر از خدمات و محصولاتی که آروان‌کلاد در اختیار مشتریانش قرار داده است باید بر مبنای سیاست مصرف منصفانه (Fair Usage Policy) باشد. اگر آروان‌کلاد تشخیص دهد استفاده کاربر از محصولات و خدمات در سطحی خارج از سیاست مصرف منصفانه قرار دارد، می‌تواند بلافاصله و بدون رضایت او خدمات ارایه شده و محصولات در دسترسش را قطع کند و این وضعیت را از طریق ایمیل به کاربر اطلاع دهد. عبور یا عدم عبور از سقف مصرف منصفانه‌ی استفاده از خدمات و محصولات، بر اساس نظرات کارشناسان آروان‌کلاد تعیین می‌شود.
هم‌چنین اگر استفاده‌ی شما از محصولات آروان‌کلاد متفاوت از کاربرد اصلی آن‌ها و به شکل غیرعادی و نامتعارف باشد، آروان‌کلاد بلافاصله پس از آگاهی از این موضوع می‌تواند بدون اطلاع، سرویس شما را قطع و اکانت‌تان را محدود کند.

حذف حساب کاربری

کاربر می‌تواند برای حذف یا غیرفعال کردن حساب کاربری خود درخواست مکتوبش را با ثبت تیکت یا ارسال ایمیل به آدرس support@arvancloud.ir ارایه دهد. آروان‌کلاد پس از بررسی این درخواست، امکان حذف یا غیرفعال کردن حساب را به کاربر اعلام خواهد کرد.
به دلایل قانونی (مبارزه با پولشویی و کلاهبرداری‌های اینترنتی) حتا پس از تایید امکان حذف حساب کاربری، اطلاعات و تراکنش‌های مالی آن حساب، نزد آروان‌کلاد باقی خواهد ماند.

شرایط بازگشت وجه

بازگشت وجه از حساب کاربری‌ فقط با احراز تمام شرایط زیر امکان‌پذیر خواهد بود:
  • کم‌ترین مبلغی که امکان بازگشت وجه برای آن وجود دارد ۵۰۰ هزار تومان است.
  • حداقل باید دو هفته از واریز مبلغ وجه گذشته باشد.
  • ارسال تصویر کارت ملی و ارایه‌ی شماره‌ حساب (شماره کارت) واریزکننده‌‌ی وجه، که همان مالک حساب کاربری یا یکی از ادمین‌های آن حساب کاربری است، الزامی است.
  • نام و نام‌خانوادگی، شماره تماس و کد‌ ملی فرم عودت وجه و حساب کاربری باید هم‌‌خوانی داشته باشند.
  • فرم درخواست بازگشت وجه باید پس از تکمیل به تیکت مربوطه پیوست شود.

توجه:

  • با احراز همه‌ی شرایط بالا، برای هر حساب کاربری تنها یک بار امکان بازگشت وجه وجود دارد.
  • مبالغ کد هدیه، کد تخفیف، اعتبار تشویقی و تمام مبالغی که در پروموشن‌‌ها و کمپین‌ها واریز می‌شوند غیرقابل بازگشت هستند.
  • اگر کارشناسان مالی آروان‌کلاد تشخیص دهند که تراکنش یا مبلغ واریزی یک حساب کاربری مشکوک است یا احتمال پول‌شویی در آن وجود دارد، ارایه‌ی توضیحات در این باره از طرف کاربر الزامی است.
  • تسویه‌ی کامل کل موجودی کیف پول وابسته به غیرفعال بودن تمام سرویس‌های ابری کاربر است.
  • فرم درخواست بازگشت وجه برای حساب‌های حقوقی، باید از طرف شرکت به‌شکل رسمی مهر شود.
  • تمامی واریزی‌ها باید از حساب مالک حساب کاربری باشد.
  • عودت وجه فقط به همان حسابی که پرداخت با آن انجام شده، قابل انجام است.
  • با احراز همه‌ی شرایط از سمت کاربر، بازگشت وجه پس از حداقل ۷ روز کاری انجام خواهد شد.

دامنه خدمات پشتیبانی فنی

کارشناسان پشتیبانی فنی آروان‌کلاد تنها در حوزه‌ی زیرساخت ابری و مشکلات مرتبط با محصولات آروان‌کلاد به ارایه پشتیبانی می‌پردازند و مسوولیتی در قبال نصب، نگه‌داری و رفع اشکال سرویس‌ها و نرم‌افزارهایی که کاربران به کمک زیرساخت آروان‌کلاد راه‌اندازی می‌کنند یا زیرساخت‌ها و نرم‌افزارهایی که به هر شکل به آروان‌کلاد متصل می‌کنند، ندارند.

نرم‌افزارهای شخص ثالث

مسوولیت رعایت قوانین مرتبط با پروانه‌ها (License) و شرایط استفاده از خدمات نرم‌افزارهایی که شما روی زیرساخت آروان‌کلاد نصب و راه‌اندازی می‌کنید برعهده‌ی شماست و آروان‌کلاد در این خصوص مسوولیتی نخواهد داشت.
آروان‌کلاد به‌عنوان عرضه‌کننده‌ی خدمات زیرساخت، تنها مسوولیت تضمین امنیت محصولات خود را برعهده دارد و چنان‌چه کاربری روی زیرساخت آروان‌کلاد سرویسی ایجاد کند یا نرم‌افزاری نصب کند که منجر به ضعف امنیتی شود یا اطلاعات وی هک شده و به سرقت برود، مسوولیتی متوجه آروان‌کلاد نخواهد بود؛ با این حال، این حق برای آروان‌کلاد محفوظ است که به هنگام ایراد هرگونه زیان یا اخلال در سرویس‌ها و خدمات قابل ارایه از سوی آروان‌کلاد در اثر نصب هرگونه بدافزار از سوی کاربر، نسبت به‌ جبران خسارت و پی‌گیری قانونی اقدام کند.

مسوولیت در قبال کاربران نهایی

هر کاربری که از خدمات آروان‌کلاد برای ارایه‌ی سرویس به کاربران نهایی خود استفاده می‌کند، مسوولیت رعایت قوانین و مقررات مرتبط را بر عهده دارد. هرگونه سو استفاده از خدمات آروان‌کلاد که منجر به نقض حقوق اشخاص ثالث شود، بر عهده کاربر خواهد بود.

تهیه نسخه پشتیبان

شما با استفاده از خدمات آروان‌کلاد موظف به تهیه‌ی نسخه‌ی پشتیبان (Backup) از آن دسته از اطلاعاتی می‌شوید که روی زیرساخت آروان‌کلاد نگه‌داری و ذخیره می‌کنید. آروان‌کلاد مسوولیتی در قبال تهیه‌ی نسخه‌ی پشتیبان از اطلاعات کاربران و بازگرداندن اطلاعات از دست رفته، که به‌دلیل خطای کاربران یا هر دلیل دیگری رخ داده ‌است، ندارد.
ما به‌شکل پیش‌فرض در نظر می‌گیریم که کاربران از داده‌های حساس خود مرتب نسخه‌ی پشتیبان تهیه می‌کنند و مسوولیت آن را بر عهده دارند؛ از این رو آروان‌کلاد مسوولیتی در قبال داده‌ها و اطلاعات ازدست‌رفته برعهده نخواهد ‌گرفت.

جبران خسارت

با پیش‌آمدن اختلال در بهره‌برداری شما از هر یک از خدمات آروان‌کلاد، جبران خسارت براساس قرارداد سطح کیفیت خدمات (SLA) و به شیوه‌ی تخصیص اعتبار به حساب کاربری شما انجام می‌شود و این اعتبار قابلیت تسویه‌ی ریالی ندارد. تخصیص اعتبار به‌عنوان جبران خسارت تنها برای کاربران مشمول قرارداد SLA انجام می‌شود و کاربرانی که دارای حساب منفی و بدهی به شرکت باشند شامل آن نخواهند شد. برای استفاده از این امکان لازم است شما نسبت به ارسال نامه‌ی رسمی یا ثبت «تیکت» در سامانه‌ی پشتیبانی آروان‌کلاد با عنوان «درخواست خدمات اعتباری» و حاوی گزارش‌ها و لاگ‌های سیستمی نشان‌دهنده‌ی اختلال‌های به‌وجود آمده، اقدام کنید. آروان‌کلاد هیچ‌گونه مسوولیتی در جبران خسارت‌ها و زیان‌های وارده یا منافع ممکن‌الحصولِ فوت‌شده (اعم از زیان‌های غیرمستقیم، اتفاقی یا تبعی ناشی از استفاده یا عدم دسترسی به خدمات) فراتر از آن‌چه در SLA درج شده است ندارد و چیزی جز تخصیص خدمات اعتباری، تحت هیچ شرایطی برعهده نخواهد گرفت.

تغییرات قیمت

قیمت تمامی سرویس‌ها و محصولات آروان‌کلاد مطابق آن‌چه در صفحه قیمت‌گذاری آمده است، محاسبه و از حساب کاربران کسر می‌شود. تغییرات قیمت محصولات آروان‌کلاد، پیش از اجرایی شدن، از راه سایت یا ایمیل به اطلاع‌ مشتریان می‌رسد و از زمان تغییر قیمت، هزینه‌ها بر اساس قیمت‌گذاری جدید، برای تمام مشتریان (قدیم و جدید) محاسبه خواهد شد.

شرایط و روند قطع سرویس‌های آروان‌کلاد

با توجه به شیوه‌ی قیمت‌گذاری محصولات و خدمات آروان‌کلاد، کاربر باید نسبت به شارژ حساب کاربری خود اقدام کند. اگر اعتبار حساب منفی (بدهکار) شود (میزان مصرف از میزان اعتبار بیش‌تر شود) آروان‌کلاد از طریق ایمیل و پیامک اخطار قطع ارایه‌ی خدمات را برای کاربر ارسال می‌کند. با تداوم منفی بودن اعتبار حساب کاربری، طبق شرایط و جداول مندرج در صفحه‌ی شرایط و روند قطع سرویس ارایه‌ی خدمات و دسترسی به محصولات آروان‌کلاد قطع می‌شود.
توجه: این شرکت در برابر از دست رفتن داده‌های‌ کاربر بر اثر پاک شدن منابع به دلیل منفی بودن حساب، مسوولیتی ندارد.

مالیات بر ارزش‌افزوده

قیمت نهایی خدمات آروان‌کلاد پس از احتساب مالیات بر ارزش‌افزوده مطابق قوانین مالیاتی کشور، در صورت‌حساب شما درج می‌شود و با تغییر درصد مالیات بر ارزش‌افزوده مطابق قانون، این تغییر در صورت‌حساب کاربران آروان‌کلاد نیز لحاظ خواهد شد.

حوادث غیرقابل اجتناب

آروان‌کلاد در زمان پیش‌آمدن موارد غیرقابل اجتناب مانند بلایای طبیعی، جنگ، شورش، اعتصاب، تحریم، قطعی اینترنت و ارتباطات داخلی و بین‌المللی، مسوولیتی در قبال انجام‌نشدن تعهدات خود ندارد. مادامی که این شرایط به تشخیص آروان‌کلاد طولانی شود و ارایه‌ی خدمات ما را متاثر و معلق کند، هیچ‌گونه مسوولیت یا تعهدی متوجه آروان‌کلاد نخواهد بود. هر چند تلاش می‌کنیم آثار این موارد بر عرضه‌ی خدمات به کاربران کاهش یابد.

حل اختلاف

در صورت بروز هرگونه اختلاف، طرفین تلاش خواهند کرد آن را از طریق مذاکره حل کنند. در صورت عدم توافق، اختلافات از طریق داوری یا مراجع قانونی ذیصلاح رسیدگی خواهد شد.

محفوظ‌بودن حق تغییر

آروان‌کلاد مختار است در هر زمان مواردی مانند مشخصات فنی، سطوح (پلن‌های) محصولات، شیوه‌ی قیمت‌گذاری و شرایط استفاده از خدمات خود را کلی یا جزیی تغییر دهد. آخرین نسخه‌ی شرایط استفاده از خدمات همواره روی سایت آروان‌کلاد بارگذاری خواهد شد و از همین صفحه در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. ادامه‌ی استفاده از خدمات آروان‌کلاد به منزله‌ی تایید و پذیرش تغییرات است.
آخرین تاریخ به‌روزرسانی: فروردین ۱۴۰۴