متن حاضر دربرگیرندهی شرایطی است که شما با مشاهده یا استفاده از محتوا، ابزارها و سرویسهای ابر آروان، در جایگاه یک کاربر عادی یا یک کاربر عضوشده، میپذیرید. این توافقنامه رابطهی میان ما یعنی عرضهکنندهی خدمات زیرساخت و شما، کاربر گرامی را شفافتر میکند و با بروز اختلاف میان ما و شما، برای داوری یا قضاوت در مراجع قانونی حل اختلاف میتواند مورد استفاده قرار گیرد.
کاربر با ثبت نام در ابر آروان و استفاده از هر یک از خدمات ما تایید میکند که از مفاد سه سند «شرایط استفاده از خدمات (Terms of Service)»، «توافقنامهی سطح سرویس (SLA)» و «سیاست حفظ حریم خصوصی (Privacy Policy)» مطلع شده، آنها را مورد پذیرش قرار داده و به موارد مطرح شده در هر سه مستند پایبند است.
از آنجایی که ممکن است مفاد هر یک از مستندات ذکر شده در هر زمان از سوی شرکت نویان ابر آروان، مورد بازبینی و بهروزرسانی قرار گیرد، لازم است کاربر همواره به لینکهای مربوط به هر کدام مراجعه کند و از بهروزرسانی و تغییرات احتمالی آنها آگاه شود. اگر چه عدم مراجعه کاربر به این سه سند، مانع از اجرای مفاد آن نخواهد بود و این مستندات بلافاصله پس از هر گونه تغییر، به اجرا گذاشته خواهد شد.
هر گونه مشاهده یا استفادهی شما از هر یک از اجزای وبسایت و خدمات ابر آروان بهمعنی اطلاع، موافقیت، پذیرش و پایبندی به مفاد هر سه سند است. از این رو خواهشمندیم اگر هر یک از مفاد این مستندات برایتان قابل پذیرش نیست، به بهرهگیری از خدمات ابری یا مشاهدهی تارنمای ابر آروان خاتمه دهید.
ما از اسامی آروان، ابر آروان، آروان کلود، آروان کلاد، Arvan، ArvanCloud و دیگر ترکیبهای این کلمات استفاده میکنیم. مالکیت انحصاری و تمام حقوق مادی و معنوی این اسم، ایدههای بهکارگیری شده، محصول، سرویس و محتوای منتشر شده به هر شکل در وبسایت arvancloud.ir و تحت هر زیردامنهی آن برای شرکت نویان ابر آروان (سهامی خاص) محفوظ است و استفاده و بهرهبرداری از آن به هر شکل و با هر نیتی، برای پروژهها و امور شخصی، تجاری یا عامالمنفعه، اعم از مستقیم یا غیرمستقیم، بدون مجوز کتبی از ابر آروان ممنوع و غیرمجاز است. رابطهای گرافیکی، طراحی و تصویرسازیها، اطلاعات و دادهها، کدهای کامپیوتری، متون آموزشی و دیگر عناصر تولیدشدهی ابر آروان از مصادیق محتوای منتشر شده هستند. به هنگام هرگونه بهرهبرداری غیرمجاز، حق ابر آروان بر اقامهی دعاوی قانونی مرتبط و پیگیری حقوق خود از مجاری قانونی محفوظ خواهد بود.
شرکت نویان ابر آروان در کشور ایران ثبت شده است و تحت قوانین جمهوری اسلامی ایران فعالیت میکند؛ در نتیجه، انتشار و توزیع هرگونه محتوای مجرمانه از نظر قوانین جمهوری اسلامی ایران
یا محافظت از آن بهکمک خدمات ابر آروان به هر شکلی، برخلاف قانون و ناقض شروط این توافقنامه است. ما محتوای مجرمانه را در ابر آروان نمیپذیریم و بهمحض آگاهی یافتن از توزیع و
محافظت چنین محتوایی، از این امر جلوگیری خواهیم کرد؛ در چنین حالتی وجه دریافتی از مشتری نیز برگردانده نخواهد شد.
انتشار محتوا و تصاویر غیراخلاقی و جنسی، حمایت، همکاری یا فروش مواد مخدر، تجهیزات کشتار جمعی، همکاری و حمایت از گروههای تروریستی و تجزیهطلب داخلی و خارجی یا هر فعالیت دیگری که
مغایر با قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد، مشمول ممنوعیت توزیع و محافظت در ابر آروان خواهد شد.
شما با استفاده از ابر آروان میپذیرید که قوانین ایران، عرف بینالمللی اینترنت و قوانین و عرف نافذ در هر منطقه که در آن خدمات ابر آروان ارایه میشود را رعایت میکنید و هیچگونه اقدامی که به هر شکل موجب ایجاد هرگونه مسوولیت برای ابر آروان شود، انجام نمیدهید و با وقوع این امر، تمامی مسوولیتهای قانونی مرتبط را بهعهده میگیرید.
ابر آروان این حق را برای خود محفوظ میدارد که در هر زمان بر اساس تشخیص خود یا درخواستها، شکایتها و گزارشهای وارده از سوی سازمانهای نافذ اینترنت، مراجع قانونی و نهادها و اشخاص ذیصلاح، نسبت به ارایهی اطلاعات استفادهکننده از IP یا زیرساخت یا توقف عرضهی خدمات به کاربر اقدام کند. در این موقعیت، وجوه پرداختی برگردانده نخواهد شد.
شما با عضویت و استفاده از محصولات ابر آروان و با ذخیرهی دادهها یا عبور ترافیک وبسایت خود از این سامانهی ابری، اجازه میدهید شرکت ابر آروان در چهارچوب سیاست حفظ حریم خصوصی خود، تمام درخواستهای ارسالی کاربران سایتتان را دریافت، بررسی و تحلیل کند، از حملات احتمالی جلوگیری بهعمل آورد و محتوای پالایش شده را به سرور(های) اصلی بفرستد. آمار و گزارشهای بهدست آمده از مجموعهی این عملیاتها در پنل کاربری در اختیار شما قرار خواهد گرفت. تمام اطلاعات مربوط به یک وبسایت، شامل اطلاعات تماس صاحبان آن محتوا، مشخصات و رفتار کاربران، میزان و توزیع کاربری و Certificateها نزد ابر آروان محرمانه قلمداد میشود و بهجز در موارد الزام قانونی در اختیار هیچ شرکت یا نهاد ایرانی یا بینالمللی قرار نخواهد گرفت.
ابر آروان اجازه دارد اطلاعات و ترافیک عبوریافته از سیستم ابری خود را پردازش کند و از آن بهشکل تحلیلی برای استفاده در راستای بهبود سرویسدهی، استقرار پاپهای جدید، توسعهی
خدمات یا سایر موارد موردنیاز استفاده و به هنگام نیاز، گزارشهایی را نیز منتشر کند. این اطلاعات با در نظر گرفتن محرمانگی اطلاعات مورد استفاده قرار خواهد گرفت.
توجه: حکم قضایی یا اداری، دستور یا فرمان قانونی در محدودهی سرزمینی جمهوری اسلامی ایران یا هریک از نقاطی که آروان در آن دارای پاپسایت یا سِروِر است و نیز احکام صادره از
مراجع ذیصلاح بینالمللی، حسبمورد میتواند بر هریک از مقررات محرمانگی گفتهشده یا گفتهنشده اولویت داشته باشد؛ به این معنا که اجرای هریک از آنها را تعلیق یا متوقف یا لغو کند
و در این موقعیت هیچگونه اعتراضی پذیرفته نخواهد بود و ابر آروان هیچگونه مسوولیتی را در این زمینه برعهده نخواهد داشت.
برای ساخت حساب کاربری لازم است اطلاعات خود را مطابق اطلاعات مندرج در مدارک شناسایی رسمی خود وارد کنید. با واردکردن اطلاعات نادرست در حساب کاربری، مسوولیت آن بهعهدهی شما خواهد بود. اگر یک یا چند مورد از اطلاعات شما تغییر کرد، لازم است در سریعترین زمان آن را در حساب کاربری خود ویرایش و بهروز کنید. مسوولیت واردکردن اطلاعات بهشکل صحیح و کامل و حفاظت از گذرواژهی انتخابیتان صرفن بهعهدهی شما خواهد بود و اگر ضعف گذرواژه منجر به نفوذ به حساب کاربری شما شود، مسوولیتی متوجه ابر آروان نیست.
ابر آروان تلاش کرده است تا کاربران نتوانند از رمز عبور ساده استفاده کنند اما ممکن است کاربران از رمزهای عبور متداول استفاده کنند یا در حفظ و نگهداری رمز عبور خود دقت کافی را
نداشته باشند. در این موقعیت با سواستفاده از آن رمز عبور ممکن است وبسایت توزیعشده و امنشده در ابر آروان، با اختلالاتی مواجه شود یا مورد سواستفاده قرار گیرد. در این موقعیت ابر
آروان هیچگونه مسوولیتی را قبول نخواهد کرد.
ابر آروان بهشدت تاکید میکند از رمز عبورهای پیچیده استفاده کنید و از انتشار آن بهشکل مجازی و فیزیکی بپرهیزید.
با استفاده از خدمات ابر آروان، شما موافقت میکنید ارتباطات دیجیتال مانند دریافت اطلاعیه، ایمیل، پیامک، اعلان، پشتیبانی بهشکل پاسخ به «تیکت» و... جایگزین روشهای سنتی ارتباطات مانند فکس، تلفن، نامه و مراجعه حضوری شود؛ در نتیجه، هرگونه مکاتبه بهروشهای دیجیتال ذکرشده از نظر قانونی معتبر خواهد بود.
با ساخت حساب کاربری ابر آروان موافقت میکنید ایمیلها و پیامکهای (SMS) اطلاعرسانی و خبرنامهی ابر آروان برایتان ارسال شود. اگر تمایلی به دریافت این موارد ندارید، میتوانید اشتراک خود را لغو کنید، اما در این موقعیت، ابر آروان مسوولیتی در قبال بیاطلاعی شما از پیامهایی که از این مسیرهای ارتباطی منتشر میشوند، نخواهد داشت.
اگر از خدمات رایگان ابر آروان استفاده میکنید، مشمول پشتیبانی اختصاصی، قرارداد سطح کیفیت خدمات (SLA) و جبران خسارت اختلال نمیشوید. ابر آروان در تغییر قابلیتها و ویژگیهای سطح
رایگان خدمات خود در هر زمان، یا حذف آن بهطور کلی، مختار است و ارایهی رایگان این خدمات یا تداوم آنها هیچگاه تعهدی برای ابر آروان ایجاد نخواهد کرد.
لازم به ذکر است سیاست مصرف منصفانه (Fair Usage Policy) در خدمات و بستههای رایگان ابر آروان اجرا خواهد شد.
آن دسته از خدمات ابر آروان که در وضعیت «نسخهی آزمایشی» و «Beta» اعلام میشوند، در وضعیت پایدار نیستند و نباید از سوی کاربران برای تولید و عرضهی محصول نهایی و اصلیشان بهکار گرفته شوند. ابر آروان این اختیار را دارد که هر زمان در خدمات نسخهی آزمایشی خود تغییر ایجاد کند یا اطلاعات موجود روی این دسته از خدمات را حذف کند. در مورد اخیر، بازگردانی اطلاعات ممکن نخواهد بود.
کد هدیه، تخفیفها و تمام مبالغی که در تبلیغات و کمپینها بهعنوان هدیه به کاربران داده میشود، تنها برای همان کاربر قابل استفاده خواهد بود و فروش، واگذاری یا انتقال آن به کاربر دیگر ممکن نیست. همچنین امکان بازگشت وجه آن به مشتری و تسویه ریالی این کدها و تخفیفها وجود ندارد.
این بدان معناست که در زمان لغو خدمات و درخواست بازگرداندن وجه، مبلغ کد(های) هدیه لحاظ نمیشود.
این مبالغ به شکل تخفیف یا کد هدیه در کیفپول یا فاکتور شما قابل مشاهده است و تنها برای استفاده از خدمات ابری آروان مورد استفاده قرار میگیرد.
هر کد هدیهای که ابر آروان صادر میکند دارای تاریخ انقضای مشخصی است و چنانچه کاربر در مدت زمان معتبر از کد هدیه استفاده نکند، کد باطل شده و دوباره صادر نخواهد شد.
منابع اختصاص داده شده در هر بسته از محصولات ابر آروان به شکلی طراحی شده است که پاسخگوی نیاز عموم کاربران این بسته با مصرف عادی و متعارف باشد. بر این اساس اگر میزان مصرف شما از محدودهی منصفانه (Fair Usage Policy) عبور کرد، سرویس شما دچار محدودیت خواهد شد. سیاست مصرف منصفانه به شکل ماهانه و به ازای هر اکانت خواهد بود و در همهی بستههای رایگان و پولی محصولات ابر آروان اعمال خواهد شد.
متغیرهای متعددی در محاسبهی محدودهی مصرف منصفانه هر محصول موثر است. با این همه اگر مصرف شما از محصولات ابر آروان، پایداری و عملکرد خدمات ما را دچار اختلال کند یا کیفیت سرویس سایر کاربرانمان را تحت تاثیر قرار دهد، کارشناسان آروان میتوانند با توجه به سیاست مصرف منصفانه روی سرویس شما محدودیت اعمال کنند. عبور یا عدم عبور از سقف مصرف منصفانهی استفاده از خدمات و محصولات بر اساس متغیرهای مختلف و به وسیلهی کارشناسان ابر آروان تعیین میشود.
برای لغو دریافت خدمات لازم است در حساب کاربری، همه خدمات را متوقف و اطلاعات مربوط به هر خدمت را حذف کنید، در غیر این صورت این خدمات فعال تلقی میشود و مسوولیت تسویهحساب آن، بهعهدهی شما خواهد بود.
لغو استفاده از هر یک از خدمات ابر آروان به این معنی است که شما به شکل رسمی اعلام میکنید به دادههای مربوط به هر خدمت احتیاجی ندارید.
اگر وضعیت مالی حساب کاربریتان به شکل بدهکار (منفی) در آید، بر اساس قواعد بند «شرایط و روند قطع سرویسهای ابر آروان» با سرویسهای شما رفتار خواهد شد.
اگر ابر آروان تشخیص دهد فعالیت کاربر به زیرساختها و کسبوکار شرکت آسیب میرساند یا در آینده آسیبرسان خواهد بود یا ممکن است فعالیت کاربر به سایر کاربران ما یا کاربران اینترنت خسارتی وارد کند، میتواند بلافاصله و بدون رضایت کاربر خدمات ارایه شده و محصولات در دسترس او را قطع خواهد کرد و این وضعیت را از طریق ایمیل به اطلاع صاحب حساب خواهد رساند.
استفادهی کاربر از خدمات و محصولاتی که ابر آروان در اختیار مشتریانش قرار داده است باید بر مبنای سیاست مصرف منصفانه (Fair Usage Policy) باشد. اگر ابر آروان تشخیص دهد استفاده کاربر از محصولات و خدمات در سطحی خارج از سیاست مصرف منصفانه قرار دارد، میتواند بلافاصله و بدون رضایت او خدمات ارایه شده و محصولات در دسترسش را قطع کند و این وضعیت را از طریق ایمیل به کاربر اطلاع دهد. عبور یا عدم عبور از سقف مصرف منصفانهی استفاده از خدمات و محصولات، بر اساس نظرات کارشناسان ابر آروان تعیین میشود.
همچنین اگر استفادهی شما از محصولات ابر آروان متفاوت از کاربرد اصلی آنها و به شکل غیرعادی و نامتعارف باشد، ابر آروان بلافاصله پس از آگاهی از این موضوع میتواند بدون اطلاع، سرویس شما را قطع و اکانتتان را محدود کند.
کاربر با رعایت شرایطی که در ادامه گفته خواهد شد، میتواند حساب کاربری خود را حذف یا غیرفعال کند:
برای این کار لازم است کاربر درخواست مکتوب خود را به آدرس ایمیل support@arvancloud.ir ارسال کند. ابر آروان پس از بررسی این درخواست، امکان حذف یا غیرفعال کردن حساب را به کاربر اعلام خواهد کرد.
به دلایل قانونی (مبارزه با پولشویی و کلاهبرداریهای اینترنتی) حتا پس از تایید امکان حذف حساب کاربری، اطلاعات و تراکنشهای مالی آن حساب، نزد ابر آروان باقی خواهد ماند.
کارشناسان پشتیبانی فنی ابر آروان تنها در حوزهی زیرساخت ابری و مشکلات مرتبط با محصولات ابر آروان به ارایه پشتیبانی میپردازند و مسوولیتی در قبال نصب، نگهداری و رفع اشکال سرویسها و نرمافزارهایی که کاربران به کمک زیرساخت ابر آروان راهاندازی میکنند یا زیرساختها و نرمافزارهایی که به هر شکل به ابر آروان متصل میکنند، ندارند.
مسوولیت رعایت قوانین مرتبط با پروانههای (License) نرمافزارهایی که شما به کمک زیرساخت ابر آروان نصب و راهاندازی میکنید برعهدهی شماست و ابر آروان مسوولیتی نخواهد داشت.
ابر آروان بهعنوان عرضهکنندهی خدمات زیرساخت، تنها مسوولیت تضمین امنیت محصولات خود را برعهده دارد و چنانچه کاربری روی زیرساخت ابر آروان سرویسی ایجاد کند یا نرمافزاری نصب کند که منجر به ضعف امنیتی شود یا اطلاعات وی هک شده و به سرقت برود، مسوولیتی متوجه ابر آروان نخواهد بود؛ با این حال، این حق برای ابر آروان محفوظ است که به هنگام ایراد هرگونه زیان یا اخلال در سرویسها و خدمات قابل ارایه از سوی ابر آروان در اثر نصب هرگونه بدافزار نسبت به جبران خسارت و پیگیری قانونی اقدام کند.
شما با استفاده از خدمات ابر آروان موظف به تهیهی نسخهی پشتیبان (Backup) از آن دسته از اطلاعاتی میشوید که روی زیرساخت ابر آروان دارید. ابر آروان مسوولیتی در قبال تهیهی نسخهی
پشتیبان از اطلاعات کاربران و بازگرداندن اطلاعات از دست رفته، که بهدلیل خطای کاربران یا هر دلیل دیگری رخ داده است، ندارد.
ما بهشکل پیشفرض در نظر میگیریم که کاربران از دادههای حساس خود مرتب نسخهی پشتیبان تهیه میکنند و مسوولیت آن را بر عهده دارند؛ از این رو ابر آروان مسوولیتی در
قابل دادهها و اطلاعات ازدسترفته برعهده نخواهیمگرفت.
با پیشآمدن اختلال در بهرهبرداری شما از هر یک از خدمات ابر آروان، جبران خسارت براساس قرارداد سطح کیفیت خدمات (SLA) و به شیوهی تخصیص اعتبار به حساب کاربری شما انجام میشود و این اعتبار قابلیت تسویهی ریالی ندارد. تخصیص اعتبار بهعنوان جبران خسارت تنها برای کاربران مشمول قرارداد SLA انجام میشود و کاربرانی که دارای حساب منفی و بدهی به شرکت باشند شامل آن نخواهند شد. برای استفاده از این امکان لازم است شما نسبت به ارسال نامهی رسمی یا ثبت «تیکت» در سامانهی پشتیبانی ابر آروان با عنوان «درخواست خدمات اعتباری» و حاوی گزارشها و لاگهای سیستمی نشاندهندهی اختلالهای بهوجود آمده، اقدام کنید. ابر آروان هیچگونه مسوولیتی در جبران خسارتها و زیانهای وارده یا منافع ممکنالحصولِ فوتشده فراتر از آنچه در SLA درج شده است ندارد و چیزی جز تخصیص خدمات اعتباری، تحت هیچ شرایطی برعهدهی نخواهد گرفت.
قیمت تمامی سرویسها و محصولات ابر آروان به شیوهی Pay As You Go و مطابق آنچه در صفحه قیمتگذاری آمده است، بهشکل ساعتی و بر اساس
قیمت روز محاسبه میشود.
تغییرات قیمت محصولات ابر آروان، پیش از اجرایی شدن، از راه سایت یا ایمیل به اطلاع کاربران میرسد و از زمان تغییر قیمت، هزینهها بر اساس قیمتگذاری جدید، برای تمام مشتریان
(قدیم و جدید) محاسبه خواهد شد.
با توجه به شیوهی قیمتگذاری محصولات و خدمات ابر آروان، کاربر باید نسبت به شارژ حساب کاربری خود اقدام کند. اگر اعتبار حساب منفی (بدهکار) شود (میزان مصرف از میزان اعتبار بیشتر شود) آروان از طریق ایمیل و پیامک اخطار قطع ارایه خدمات را برای کاربر ارسال میکند. با تداوم منفی بودن اعتبار حساب کاربری، طبق جدول زیر ارایه خدمات و دسترسی به محصولات آروان قطع میشود. ابر آروان در برابر از دست رفتن دادههای کاربر بر اثر پاک شدن منابع به دلیل منفی بودن حساب، مسوولیتی ندارد.
بلافاصله | پس از ۲۴ ساعت | پس از ۴۸ ساعت | پس از ۱ هفته | پس از ۲ هفته | پس از ۱ ماه | |
سرور ابری | دسترسی به پنل قطع میشود | شبکه ابرکها قطع میشود | ابرکها خاموش میشوند | ابرکها و اسنپشاتها پاک میشوند | ||
شبکه توزیع محتوا | امکان تغییر تنظیمات محدود میشود | نماد ابر خاموش میشود | ||||
پلتفرم ویدیو | ویدیوی جدید بارگذاری نمیشود | ویدیوها پخش نمیشوند | ویدیوها پاک میشوند | |||
پخش زنده | پخش زنده قطع میشود | استریم ها پاک میشوند | ||||
کانتینر ابری | دسترسی به پنل قطع میشود | پروژهها خاموش میشوند | پروژهها پاک میشوند | |||
Shell ابری | سرویس خاموش میشود. | دادهها پاک میشوند. | ||||
فضای ابری | دسترسی به پنل قطع میشود | دسترسی نوشتن قطع میشود | دسترسی خواندن قطع میشود | فایلها پاک میشوند | ||
پشتیبانی | به پلن پایه تغییر میکند |
توجه:اگر کاربر بیش از اندازه مجاز اعلام شده در پکیجهای پایه، اقدام به مصرف IOPS دیسک و PPS شبکه کند، دسترسی به ابرک بهشکل خودکار قطع خواهد شد.
در این حالت برای بازیابی دسترسی، نیاز است برای واحد پشتیبانی فنی تیکت ارسال کنید.
توجه: اگر پس از خاموش شدن ابرکها، حسابتان را شارژ کنید، لازم است بهشکل دستی ابرکهای خود را دوباره روشن کنید.
توجه: اگر از دیسکهای لوکال استوریج (Local Storage) استفاده میکنید در نظر داشته باشید، به دلیل آن که این دیسکها بهشکل فیزیکی به سرورهای محاسباتی متصل هستند، در برابر خرابی و از دست دادن داده مقاومتی ندارند.
مواردی که باعث از دست رفتن این دیسکها میشود به شرح زیر است:
ابر آروان در برابر از دست رفتن دادههایتان بر اثر مواردی که در بالا ذکر شد، مسوولیتی ندارد. شما لازم است برای کاهش ریسکهای احتمالی، مکانسیمهای کلاسترینگ را در سطح نرمافزار پیادهسازی کنید.
توجه: پس از خاموش شدن نماد ابر، ترافیک مستقیم به سرور اصلی شما هدایت میشود و محافظت در برابر حملات به حالت پایه برمیگردد. دقت کنید که با خاموش شدن نماد ابر، احتمال لو
رفتن IP سرور اصلی شما وجود دارد.
توجه: اگر دامنهی شما محدودهی مصرف منصفانه در بستهی موجود خود را رد کرد، ارتباط سرورهای لبهی CDN ابر آروان با دامنهتان قطع خواهد شد. برای عبور دوبارهی ترافیک دامنهی شما از سرورهای لبهی CDN ابر آروان، لازم است بستهی آن دامنه را به پلن بالاتر ارتقا دهید.
توجه:پس از پاک شدن ویدیوها، امکان بازگرداندن آنها به هیچوجه وجود نخواهد داشت.
توجه: پس از پاک شدن پروژهها، امکان بازگرداندن آنها به هیچوجه وجود نخواهد داشت.
توجه: پس از پاک شدن دادهها و اطلاعات، امکان بازگرداندن آنها به هیچوجه وجود ندارد.
توجه:پس از پاک شدن فایلها، امکان بازگرداندن آنها به هیچوجه وجود نخواهد داشت.
توجه: اگر پس از تبدیل پلن پشتیبانی شما به حالت پایه، حسابتان را شارژ کردید، لازم است دوباره پلن پشتیبانی بالاتر موردنظرتان را فعال کنید.
قیمت نهایی خدمات ابر آروان پس از احتساب مالیات بر ارزشافزوده مطابق قوانین مالیاتی کشور، در صورتحساب شما درج میشود و با تغییر درصد مالیات بر ارزشافزوده مطابق قانون، این تغییر در صورتحساب کاربران ابر آروان نیز لحاظ خواهد شد.
ابر آروان در زمان پیشآمدن موارد غیرقابل اجتناب مانند بلایای طبیعی، جنگ، شورش، اعتصاب، تحریم، قطعی اینترنت و ارتباطات داخلی و بینالمللی، مسوولیتی در قبال انجامنشدن تعهدات خود ندارد. مادامی که این شرایط به تشخیص ابر آروان طولانی شود و ارایهی خدمات ما را متاثر و معلق کند، هیچگونه مسوولیت یا تعهدی متوجه ابر آروان نخواهد بود. هر چند تلاش میکنیم آثار این موارد بر عرضهی خدمات به کاربران کاهش یابد.
ابر آروان مختار است در هر زمان و بدون اطلاع کاربر، مواردی مانند مشخصات فنی، سطوح (پلنهای) محصولات و شرایط استفاده از خدمات خود را کلی یا جزیی تغییر دهد. آخرین نسخه این موارد
روی سایت ابر آروان بارگذاری خواهد شد و از همین صفحه در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.
آخرین تاریخ بهروزرسانی: ۱ خرداد ۱۴۰۲