

شرایط استفاده از خدمات
کاربر با ثبت نام در آروانکلاد و استفاده از هر یک از خدمات ما تایید میکند که از مفاد سه سند «شرایط استفاده از خدمات»، «توافقنامه سطح کیفیت خدمات» و «سیاست حفظ حریم خصوصی» مطلع شده، آنها را مورد پذیرش قرار داده و به موارد مطرح شده در هر سه مستند پایبند است.
تعاریف
کاربر:
هر شخص حقیقی یا حقوقی که در سایت آروانکلاد ثبت نام و از خدمات و محصولات آروانکلاد استفاده میکند و بهشکل «کاربر» یا «مشتری» یا «شما» اشاره میشود.شرکت:
ارایهدهندهی خدمات که در اینجا بهشکل «نویان ابر آروان» یا «آروان» یا «ابر آروان» یا «آروانکلاد» یا «ما» اشاره میشود و ممکن است شامل شرکت مادر، شرکتهای تابعه و وابسته به آن باشد.خدمات و محصولات:
تمامی سرویسها و محصولاتی که توسط آروانکلاد به کاربران و مشتریان ارایه میشود.داده کاربر:
هرگونه اطلاعاتی که کاربر در پلتفرم آروانکلاد نگهداری و ذخیره میکند یا پردازش میشود.حقوق معنوی
قوانین ایران
انتشار محتوا و تصاویر غیراخلاقی و جنسی، حمایت، همکاری یا فروش مواد مخدر، تجهیزات کشتار جمعی، فعالیتهای نظامی، همکاری و حمایت از گروههای تروریستی و تجزیهطلب داخلی و خارجی یا هر فعالیت دیگری که مغایر با قوانین ایران باشد، مشمول ممنوعیت توزیع و محافظت در ابر آروان خواهد شد.
حقوق مولف (Copyright) و سایر قوانین نافذ بینالمللی
اطلاعات محرمانه
توجه: حکم قضایی یا اداری، دستور یا فرمان قانونی در محدودهی سرزمینی ایران یا هریک از نقاطی که آروانکلاد در آن دارای پاپسایت یا سِروِر است و نیز احکام صادره از مراجع ذیصلاح بینالمللی، حسبمورد میتواند بر هریک از مقررات محرمانگی گفتهشده یا گفتهنشده اولویت داشته باشد؛ به این معنا که اجرای هریک از آنها را تعلیق یا متوقف یا لغو کند و در این موقعیت هیچگونه اعتراضی پذیرفته نخواهد بود و آروانکلاد هیچگونه مسوولیتی را در این زمینه برعهده نخواهد داشت.
اطلاعات غيرمحرمانه
همچنین این شرکت اجازه دارد به منظور بهبود کیفیت خدمات و مدیریت هزینههای شبکه، ترافیک عبوری از شبکهی اپراتورها، نقاط تبادل ترافیک (IXP) ملی و بینالمللی را طبق سیاستهای خود مسیریابی و از آن بهرهبرداری کند.
حساب کاربری
مسوولیت محافظت از رمز عبور
آروانکلاد بهشدت تاکید میکند از رمز عبورهای پیچیده و ورود دو مرحلهای استفاده کنید و از انتشار آن بهشکل مجازی و فیزیکی بپرهیزید.
ارتباطات دیجیتال
عضویت خبرنامه
استفاده از خدمات رایگان
لازم به ذکر است سیاست مصرف منصفانه (Fair Usage Policy) در خدمات و بستههای رایگان آروانکلاد اجرا خواهد شد.
نسخه آزمایشی
کد هدیه و تخفیفها و پروموشنها
این مبالغ به شکل تخفیف یا کد هدیه در کیفپول یا فاکتور شما قابل مشاهده است و تنها برای استفاده از خدمات ابری آروان مورد استفاده قرار میگیرد. هر کد هدیهای که آروانکلاد صادر میکند دارای تاریخ انقضای مشخصی است و چنانچه کاربر در مدت زمان معتبر از کد هدیه استفاده نکند، کد باطل شده و دوباره صادر نخواهد شد.
معرفی به دوستان و همکاری در فروش
سیاست استفاده قابل قبول
سیاست حفظ حریم خصوصی
سیاست مصرف منصفانه
متغیرهای متعددی در محاسبهی محدودهی مصرف منصفانه هر محصول موثر است. با این همه اگر مصرف شما از محصولات آروانکلاد، پایداری و عملکرد خدمات ما را دچار اختلال کند یا کیفیت سرویس سایر کاربرانمان را تحت تاثیر قرار دهد، کارشناسان آروان میتوانند با توجه به سیاست مصرف منصفانه روی سرویس شما محدودیت اعمال کنند. عبور یا عدم عبور از سقف مصرف منصفانهی استفاده از خدمات و محصولات بر اساس متغیرهای مختلف و به وسیلهی کارشناسان آروانکلاد تعیین میشود.
خاتمه دادن به سرویسدهی
لغو استفاده از هر یک از خدمات آروانکلاد به این معنی است که شما به شکل رسمی اعلام میکنید به دادههای مربوط به هر خدمت احتیاجی ندارید.
اگر وضعیت مالی حساب کاربریتان به شکل بدهکار (منفی) در آید، بر اساس قواعد بند «شرایط و روند قطع سرویسهای آروانکلاد» با سرویسهای شما رفتار خواهد شد. اگر آروانکلاد تشخیص دهد فعالیت کاربر به زیرساختها و کسبوکار شرکت آسیب میرساند یا در آینده آسیبرسان خواهد بود یا ممکن است فعالیت کاربر به سایر کاربران ما یا کاربران اینترنت خسارتی وارد کند، میتواند بلافاصله و بدون رضایت کاربر خدمات ارایه شده و محصولات در دسترس او را قطع خواهد کرد و این وضعیت را از طریق ایمیل به اطلاع صاحب حساب خواهد رساند.
استفادهی کاربر از خدمات و محصولاتی که آروانکلاد در اختیار مشتریانش قرار داده است باید بر مبنای سیاست مصرف منصفانه (Fair Usage Policy) باشد. اگر آروانکلاد تشخیص دهد استفاده کاربر از محصولات و خدمات در سطحی خارج از سیاست مصرف منصفانه قرار دارد، میتواند بلافاصله و بدون رضایت او خدمات ارایه شده و محصولات در دسترسش را قطع کند و این وضعیت را از طریق ایمیل به کاربر اطلاع دهد. عبور یا عدم عبور از سقف مصرف منصفانهی استفاده از خدمات و محصولات، بر اساس نظرات کارشناسان آروانکلاد تعیین میشود.
همچنین اگر استفادهی شما از محصولات آروانکلاد متفاوت از کاربرد اصلی آنها و به شکل غیرعادی و نامتعارف باشد، آروانکلاد بلافاصله پس از آگاهی از این موضوع میتواند بدون اطلاع، سرویس شما را قطع و اکانتتان را محدود کند.
حذف حساب کاربری
به دلایل قانونی (مبارزه با پولشویی و کلاهبرداریهای اینترنتی) حتا پس از تایید امکان حذف حساب کاربری، اطلاعات و تراکنشهای مالی آن حساب، نزد آروانکلاد باقی خواهد ماند.
شرایط بازگشت وجه
- کمترین مبلغی که امکان بازگشت وجه برای آن وجود دارد ۵۰۰ هزار تومان است.
- حداقل باید دو هفته از واریز مبلغ وجه گذشته باشد.
- ارسال تصویر کارت ملی و ارایهی شماره حساب (شماره کارت) واریزکنندهی وجه، که همان مالک حساب کاربری یا یکی از ادمینهای آن حساب کاربری است، الزامی است.
- نام و نامخانوادگی، شماره تماس و کد ملی فرم عودت وجه و حساب کاربری باید همخوانی داشته باشند.
- فرم درخواست بازگشت وجه باید پس از تکمیل به تیکت مربوطه پیوست شود.
توجه:
- با احراز همهی شرایط بالا، برای هر حساب کاربری تنها یک بار امکان بازگشت وجه وجود دارد.
- مبالغ کد هدیه، کد تخفیف، اعتبار تشویقی و تمام مبالغی که در پروموشنها و کمپینها واریز میشوند غیرقابل بازگشت هستند.
- اگر کارشناسان مالی آروانکلاد تشخیص دهند که تراکنش یا مبلغ واریزی یک حساب کاربری مشکوک است یا احتمال پولشویی در آن وجود دارد، ارایهی توضیحات در این باره از طرف کاربر الزامی است.
- تسویهی کامل کل موجودی کیف پول وابسته به غیرفعال بودن تمام سرویسهای ابری کاربر است.
- فرم درخواست بازگشت وجه برای حسابهای حقوقی، باید از طرف شرکت بهشکل رسمی مهر شود.
- تمامی واریزیها باید از حساب مالک حساب کاربری باشد.
- عودت وجه فقط به همان حسابی که پرداخت با آن انجام شده، قابل انجام است.
- با احراز همهی شرایط از سمت کاربر، بازگشت وجه پس از حداقل ۷ روز کاری انجام خواهد شد.
دامنه خدمات پشتیبانی فنی
نرمافزارهای شخص ثالث
آروانکلاد بهعنوان عرضهکنندهی خدمات زیرساخت، تنها مسوولیت تضمین امنیت محصولات خود را برعهده دارد و چنانچه کاربری روی زیرساخت آروانکلاد سرویسی ایجاد کند یا نرمافزاری نصب کند که منجر به ضعف امنیتی شود یا اطلاعات وی هک شده و به سرقت برود، مسوولیتی متوجه آروانکلاد نخواهد بود؛ با این حال، این حق برای آروانکلاد محفوظ است که به هنگام ایراد هرگونه زیان یا اخلال در سرویسها و خدمات قابل ارایه از سوی آروانکلاد در اثر نصب هرگونه بدافزار از سوی کاربر، نسبت به جبران خسارت و پیگیری قانونی اقدام کند.
مسوولیت در قبال کاربران نهایی
تهیه نسخه پشتیبان
ما بهشکل پیشفرض در نظر میگیریم که کاربران از دادههای حساس خود مرتب نسخهی پشتیبان تهیه میکنند و مسوولیت آن را بر عهده دارند؛ از این رو آروانکلاد مسوولیتی در قبال دادهها و اطلاعات ازدسترفته برعهده نخواهد گرفت.
جبران خسارت
تغییرات قیمت
شرایط و روند قطع سرویسهای آروانکلاد
توجه: این شرکت در برابر از دست رفتن دادههای کاربر بر اثر پاک شدن منابع به دلیل منفی بودن حساب، مسوولیتی ندارد.