خدمات سازمانی ابر آروان
علاوهبر این، شما میتوانید با کمک مدیر مشتری فنی نیز در سریعترین زمان تمام تنظیمات و پیکربندیهای فنی مورد نیاز کسبوکارتان را انجام دهید و با اطمینان خاطر از پایداری سرویسهای خود بدون تحمل فشارهای کاری بزنگاههای خطر را مدیریت کنید.
شما با استفاده از خدمات پشتیبانی سازمانی ابر آروان میتوانید از راههای «تماس تلفنی»، «تیکت» یا «ایجاد گروه اختصاصی در پیامرسان» بهطور ۲۴ ساعته و در ۷ روز هفته به متخصصهای فنی دسترسی داشته باشید و در کمتر از ۱۰ دقیقه همهی مشکلات مرتبط با زیرساختهای خود را پیگیری کنید.
شما میتوانید با استفاده از قابلیت پایش آنلاین سرویسها (مانیتورینگ) در ابر آروان بخشهای مختلف زیرساختهایتان بهطور لحظهای رصد کنید و با شناسایی دقیق و بههنگام مشکلات پیش آمده سطح پایداری کسبوکار آنلاین خود را افزایش دهید و تجربهی کاربری بهتری بسازید.
همهی سرویسهای خریداریشده در قرارداد سازمانی تحت پوشش توافقنامه سطح کیفیت خدمات (SLA) ابر آروان قرار میگیرند و شما با اطمینان از کیفیت خدمات عرضهشده میتوانید هنگام بروز موارد پیشبینینشده نسبت به جبران خسارت اقدام کنید.