خدمات سازمانی

خدمات سازمانی ابر آروان

اگر سازمان یا شرکتی با مقیاس بزرگ هستید و به زیرساخت‌های سفارشی‌سازی‌شده نیاز دارید، می‌توانید با استفاده از خدمات سازمانی ابر آروان به‌تناسب شرایط کسب‌وکار خود از محصولات متنوع ابری استفاده کنید.
خدمات سازمانی ابر آروان
محصولات سفارشی
محصولات سفارشی
می‌توانید بر اساس نیازهای کسب‌وکارتان، از محصولات سفارشی‌سازی‌شده‌ی ابر آروان استفاده کنید و بدون دغدغه‌ سرویس‌های خود را توسعه دهید.
پشتیبانی سازمانی
پشتیبانی سازمانی
شما می‌توانید در سریع‌ترین زمان به کارشناس‌های فنی ابر آروان دسترسی داشته باشید و به‌راحتی مشکلات خود را برطرف کنید.
امنیت بالا
امنیت بالا
می‌توانید از همه‌ی قابلیت‌های امنیتی آروان در شبکه توزیع محتوا یا سایر محصول‌ها استفاده کنید و سطح امنیت زیرساخت‌های خود را ارتقا دهید.
قیمت ثابت
قیمت ثابت
هزینه‌ی تمام‌شده‌ی محصولات شما هنگام افزایش قیمت‌های دوره‌ای، تغییر نمی‌کند و می‌توانید با نرخ‌های قبلی صورت‌حساب خود را پرداخت کنید.
امکانات ویژه
قرارداد و شیوه‌ی پرداخت منعطف
با استفاده از خدمات سازمانی شما می‌توانید به‌تناسب نیاز کسب‌وکارتان از بسته‌های چند محصولی و قابلیت‌های سفارشی‌سازی‌شده‌ی محصولات و خدمات ابر آروان استفاده کنید و هزینه‌های آن را در بازه‌های زمانی ماهانه، سه‌ماهه یا سالانه بپردازید. سرویس‌های مشتریان سازمانی در وایت‌لیست آروان قرار می‌گیرد و با منفی شدن اعتبار کیف پول دسترسی به زیرساخت‌های مورد استفاده قطع نمی‌شود.
قرارداد منعطف
قرارداد منعطف
بسته‌های چندمحصولی
بسته‌های چندمحصولی
پرداخت‌های مدت‌دار
پرداخت‌های مدت‌دار
امکان پس پرداخت
امکان پس پرداخت
قرارداد و شیوه‌ی پرداخت منعطف
مدیر مشتری اختصاصی
پس از عقد قرارداد سازمانی یک مدیر مشتری (Account Manager) در ابر آروان به شما اختصاص داده می‌شود و پیگیری همه‌ی کارها شامل قرارداد، پرداخت‌ها، رفع مشکلات و … را با اولویت بالا بر عهده می‌گیرد.
علاوه‌بر این، شما می‌توانید با کمک مدیر مشتری فنی نیز در سریع‌ترین زمان تمام تنظیمات و پیکربندی‌های فنی مورد نیاز کسب‌وکارتان را انجام دهید و با اطمینان خاطر از پایداری سرویس‌های خود بدون تحمل فشارهای کاری بزنگاه‌های خطر را مدیریت کنید.
پیگیری‌های اداری و مالی
پیگیری‌های اداری و مالی
مدیریت و پیکربندی اختصاصی
مدیریت و پیکربندی اختصاصی
مدیر مشتری اختصاصی
گواهی‌نامه‌های ابر آروان
گواهی‌نامه‌های ابر آروان
گواهی‌نامه‌های ابر آروان
گواهی‌نامه‌های ابر آروان
گواهی‌نامه‌های ابر آروان
گواهی‌نامه‌های ابر آروان
پشتیبانی
دسترسی به کارشناس فنی در سریع‌ترین زمان
پاسخ‌گویی سریع پاسخ‌گویی سریع
پایش سرویس‌ها پایش سرویس‌ها
جبران خسارت جبران خسارت

شما با استفاده از خدمات پشتیبانی سازمانی ابر آروان می‌توانید از راه‌های «تماس تلفنی»، «تیکت» یا «ایجاد گروه اختصاصی در پیام‌رسان» به‌طور ۲۴ ساعته و در ۷ روز هفته به متخصص‌های فنی دسترسی داشته باشید و در کم‌تر از ۱۰ دقیقه همه‌ی مشکلات مرتبط با زیرساخت‌های خود را پیگیری کنید.

شما می‌توانید با استفاده از قابلیت پایش آنلاین سرویس‌ها (مانیتورینگ) در ابر آروان بخش‌های مختلف زیرساخت‌هایتان به‌طور لحظه‌ای رصد کنید و با شناسایی دقیق و به‌هنگام مشکلات پیش آمده سطح پایداری کسب‌وکار آنلاین خود را افزایش دهید و تجربه‌ی کاربری بهتری بسازید.

همه‌ی سرویس‌های خریداری‌شده در قرارداد سازمانی تحت پوشش توافق‌نامه سطح کیفیت خدمات (SLA) ابر آروان قرار می‌گیرند و شما با اطمینان از کیفیت خدمات عرضه‌شده می‌توانید هنگام بروز موارد پیش‌بینی‌نشده نسبت به جبران خسارت اقدام کنید.

پشتیبانی
مسیر عقد قرارداد
عقد قرارداد اختصاصی و منعطف
۱
ثبت درخواست
مشخصات و اطلاعات اولیه سازمان و نیازهای اساسی کسب‌وکارتان را از طریق فرم زیر دریافت می‌کنیم.
۲
جلسه نیازسنجی
در جلسه‌ای مشترک با حضور نماینده سازمان شما و کارشناس فروش آروان، نیازهای زیرساختی کسب‌وکارتان را بررسی می‌کنیم.
۳
پیشنهاد قیمت
براساس درخواست‌ها و نیازهای مطرح‌شده در جلسه‌ی مشاوره، پیشنهاد قیمت و پیش‌فاکتور را ارسال می‌کنیم.
۴
عقد قرارداد
پس از تایید پیش‌فاکتور و قیمت پیشنهادی از سمت شما، نسخه‌ی نهایی قرارداد را امضا می‌‌کنیم.
ثبت درخواست
درخواست خود را ثبت کنید
برای عقد قرارداد سازمانی و استفاده از محصولات سفارشی‌سازی‌شده‌ی ابر آروان کافی است فرم مقابل را تکمیل کنید تا همکاران ما در واحد فروش با شما تماس بگیرند.
  • انتخاب کنید
  • تا ۱۰ نفر
  • ۱۰ تا ۵۰ نفر
  • ۵۰ تا ۱۵۰ نفر
  • ۱۵۰ تا ۵۰۰ نفر
  • بالای ۵۰۰ نفر
  • انتخاب کنید
  • سازمانی
  • دولتی
  • تولیدی
  • صنعتی
  • فناوری اطلاعات
  • تجارت الکترونیک
  • بانک
  • موسسات مالی و اعتباری
  • بیمه
  • خبری
  • محتوایی
  • سایر
انتخاب کنید
کارکتر