پرسشهای رایج
حساب کاربری
اگر کاربر حقیقی هستید: موراد تغییر را در قالب تیکت برای «واحد فروش» ارسال کنید.
اگر کاربر حقوقی هستید: موارد تغییر را در قالب تیکت برای «واحد مالی» ارسال کنید.
۱- زمانیکه فقط ۵۰,۰۰۰ تومان [پنجاه هزار تومان] از اعتبار کیف پولتان باقی مانده باشد. (البته این مقدار پیشفرض است و شما میتوانید سقف آن را تغییر دهید.)
۲- وقتی اعتبار کیف پولتان منفی شده باشد.
اگر پس از دریافت این اعلانها حسابتان همچنان منفی بود، سرویسهای شما مطابق با موارد گفتهشده در صفحهی شرایط استفاده از خدمات قطع خواهند شد. پیشنهاد میکنیم برای دسترسی به سرویسهای خود، اعتبار کیف پولتان را مثبت نگه دارید.
مالی
در نظر داشته باشید که برای دریافت فاکتور رسمی باید اطلاعات حقوقیتان در پنل کاربری ثبت شده باشد.
پشتیبانی
بسته پایه: بدون پشتیبانی فنی بسته رشد: پشتیبانی لایه یک (از راه تیکت)
بسته حرفهای: پشتیبانی لایه دو (از راه تیکت و تماس)
بسته سازمانی: مدیر مشتری اختصاصی
شبکه توزیع محتوا
سرور ابری
توجه داشته باشید مطابق شرایط استفاده از خدمات آروانکلاد، مسوولیت پشتیبانگیری بر عهدهی مشتری است.
پلتفرم ویدیو
توجه داشته باشید مطابق شرایط استفاده از خدمات آروانکلاد، مسوولیت پشتیبانگیری بر عهدهی مشتری است.
فضای ابری
کانتینر ابری
دیتابیس ابری
در مقابل، پیادهسازی کلاستر دیتابیس با ویژگی High Availability که برای ایجاد افزونگی از Standby Nodeها استفاده میکند، با Downtime حدود [کمتر از] ۳۰ ثانیه، احتمال از دست رفتن دادهها را تا حد نزدیک به صفر کاهش میدهد و برای سرویسهای حساس و با پایداری بالا مناسب است.
- بخش اول بر عهدهی آروانکلاد است که به رعایت تمام موارد و استاندارهای امنیتی در زیرساخت محصول مربوط میشود.
- اما بخش دوم، بر عهدهی کاربر است که به رعایت مواردی مانند «حفاظت از نامکاربری و رمز عبور»، «استفاده از گواهینامهی SSL»، «تعیین آدرسهای قابل اعتماد از طریق فایروال» و «اتصال به دیتابیس ابری از طریق شبکه خصوصی» مربوط میشود.