قیمت خدمات پشتیبانی
-
پاسخ به تیکت تا 24 ساعت
-
دسترسی به انجمن کاربری
-
دسترسی به راهنما و مستندات آموزشی
-
پاسخ به تیکت در کمتر از ۸ ساعت
-
دسترسی به کارشناسان فنی لایه یک
-
ظرفیت ارسال تیکت نامحدود
-
تست عملکرد سرویس
-
پاسخ به تیکت در کمتر از 10 دقیقه
-
پشتیبانی تلفنی ۲۴ ساعته
-
دسترسی به کارشناسان فنی لایه دو
-
تحت پوشش قرارداد سطح کیفیت
-
پاسخگویی در کمتر از ۵۹ ثانیه
-
گروه اختصاصی در پیامرسان
-
دسترسی به مدیر مشتری اختصاصی
-
قرارداد سطح کیفیت ۹۹,۹۹ درصد
(کارشناس)
(کارشناس ارشد)
(متخصص ارشد)
بله، شما میتوانید با انتخاب بستههای بالاتر به طیف گستردهتری از خدمات پشتیبانی ابر آروان مانند «پشتیبانی در پیامرسان»، «پاسخگویی در کمتر از ۲ ساعت» و … دسترسی داشته باشید.
بستههای مختلف خدمات پشتیبانی بهشکل ماهانه ارایه می شوند و شما از تاریخ خرید یا فعالسازی پلن خود، تا ابتدای ماه بعد امکان بازگشت به بستهی پایینتر را نخواهید داشت.
برای خرید بستههای «رشد» و «حرفهای» کیف پول شما باید بهاندازهی کل مبلغ بستهی مورد نظرتان اعتبار داشته باشد.
خدمات پشتیبانی در بستههای مختلف تا مرحلهی قبل از لایهی سرویس ارایه میشوند. اگر شما به پشتیبانی در لایهی سرویس نیاز دارید باید از خدمات DevOps آروانکلاد استفاده کنید.
بله، شما با استفاده از خدمات سازمانی ابر آروان میتوانید به طیف گستردهای از خدمات پشتیبانی دسترسی داشته باشید و در کمترین زمان ممکن مشکلات و چالشهای زیرساختی کسبوکار خود را برطرف کنید.