قیمت خدمات پشتیبانی
-
مرکز تماس
-
پشتیبانی پایه (تیکت و ایمیل)
-
دسترسی به انجمن کاربری
-
دسترسی به راهنما و مستندات آموزشی
-
دسترسی به دستیار AI
-
پاسخ به تیکت در کمتر از ۸ ساعت
-
پشتیبانی در ساعتهای کاری
-
تحت پوشش SLA آروان
-
گروه اختصاصی در پیامرسان
-
پاسخ به تیکت در کمتر از ۲ ساعت
-
پشتیبانی فنی مستقیم
-
پشتیبانی تلفنی ۲۴ ساعته
-
گروه اختصاصی در پیامرسان
-
پاسخگویی در کمتر از ۱۰ دقیقه
-
دسترسی ۲۴/۷ به متخصص فنی
-
دسترسی به مدیر مشتری فنی
بله، شما میتوانید با انتخاب بستههای بالاتر به طیف گستردهتری از خدمات پشتیبانی ابر آروان مانند «پشتیبانی در پیامرسان»، «پاسخگویی در کمتر از ۲ ساعت» و … دسترسی داشته باشید.
بستههای مختلف خدمات پشتیبانی بهشکل ماهانه ارایه می شوند و شما از تاریخ خرید یا فعالسازی پلن خود، تا ابتدای ماه بعد امکان بازگشت به بستهی پایینتر را نخواهید داشت.
برای خرید بستههای «رشد» و «حرفهای» کیف پول شما باید بهاندازهی کل مبلغ بستهی مورد نظرتان اعتبار داشته باشد.
خدمات پشتیبانی در بستههای مختلف تا مرحلهی قبل از لایهی سرویس ارایه میشوند. اگر شما به پشتیبانی در لایهی سرویس نیاز دارید باید از خدمات DevOps آروانکلاد استفاده کنید.
بله، شما با استفاده از خدمات سازمانی ابر آروان میتوانید به طیف گستردهای از خدمات پشتیبانی دسترسی داشته باشید و در کمترین زمان ممکن مشکلات و چالشهای زیرساختی کسبوکار خود را برطرف کنید.