خدمات سازمانی خدمات دواپس
بر اساس صنعت
بر اساس اندازه شرکت
بر اساس کاربرد
قیمت محصولات
سرور ابری arrow
محاسبه‌ی هزینه‌ی سرور ابری با توجه به منابع انتخابی کاربر و به‌شکل ساعتی و ماهانه
شبکه توزیع محتوا arrow
محاسبه‌ی قیمت بسته‌های شبکه‌ توزیع محتوا بر اساس ترافیک و استفاده از امکانات مختلف
فضای ابری arrow
محاسبه‌ی قیمت بسته‌های آبجکت استورج بر اساس میزان فضای ذخیره‌سازی و ترافیک مصرفی
پلتفرم ویدیو arrow
محاسبه‌ی قیمت بسته‌های پلتفرم ویدیو بر اساس ساعت تماشا، ساعت پخش زنده و ساعت ویدیو
کانتینر ابری arrow
محاسبه‌ی هزینه‌ی کانتینر ابری با توجه منابع پردازشی، حافظه، فضای ذخیره‌سازی و IP اینترنتی
دیتابیس ابری arrow
محاسبه‌ی هزینه‌ی دیتابیس ابری با توجه به منابع انتخاب‌شده و میزان مصرف
آروان درایو arrow
محاسبه‌ی هزینه‌ی فضای ابری سازمان با توجه به میزان فضای ذخیره‌سازی ویژگی‌های متنوع
پردازش لبه arrow
محاسبه هزینه‌ی پردازش لبه آروان‌کلاد با توجه به منابع مصرفی شما
خدمات پشتیبانی arrow
هزینه‌ی خدمات پشتیبانی و امکانات و ویژگی‌های هر یک از بسته‌ها

قیمت خدمات پشتیبانی

با استفاده از خدمات پشتیبانی ابر آروان می‌توانید در کم‌ترین زمان به متخصص‌های فنی دسترسی داشته باشید و با هزینه‌ای مقرون به‌صرفه بسیاری از چالش‌های مرتبط به راه‌اندازی، عیب‌یابی و … زیرساخت‌های ابری خود را برطرف کنید.
پایه
رایگان
شروع کنید
پیشنهادشده برای:
کاربرانی که چالش فنی پیچیده‌ای ندارند یا از محصولات رایگان ابر آروان استفاده می‌کنند.
  • پاسخ‌ به تیکت تا 24 ساعت
    پاسخ‌ به تیکت تا 24 ساعت
  • دسترسی به انجمن کاربری
    دسترسی به انجمن کاربری
  • دسترسی به راهنما و مستندات آموزشی
    دسترسی به راهنما و مستندات آموزشی
بهترین انتخاب
رشد
۹۹,۰۰۰ تومان
ماهانه
خرید بسته
پیشنهادشده برای:
کسب‌وکارهای کوچک و کاربرانی که همیشه و به‌شکل فوری به پشتیبانی نیاز ندارند.
  • پاسخ‌ به تیکت در کم‌‌تر از ۸ ساعت
    پاسخ‌ به تیکت در کم‌‌تر از ۸ ساعت
  • دسترسی به کارشناسان فنی لایه یک
    دسترسی به کارشناسان فنی لایه یک
  • ظرفیت ارسال تیکت نامحدود
    ظرفیت ارسال تیکت نامحدود
  • تست عملکرد سرویس
    تست عملکرد سرویس
حرفه‌ای
۹,۹۰۰,۰۰۰ تومان
ماهانه
خرید بسته
پیشنهادشده برای:
کسب‌وکارها یا کاربرانی که برای نگهداری سرویس‌های حیاتی خود به پشتیبانی نیاز دارند.
  • پاسخ‌ به تیکت در کم‌‌تر از 10 دقیقه
    پاسخ‌ به تیکت در کم‌‌تر از 10 دقیقه
  • پشتیبانی تلفنی ۲۴ ساعته
    پشتیبانی تلفنی ۲۴ ساعته
  • دسترسی به کارشناسان فنی لایه دو
    دسترسی به کارشناسان فنی لایه دو
  • تحت پوشش قرارداد سطح کیفیت
    تحت پوشش قرارداد سطح کیفیت
سازمانی
اختصاصی
بدون محدودیت
ثبت درخواست
پیشنهادشده برای:
کسب‌وکارها و سازمان‌های بزرگ که در هر زمان به پشتیبانی فنی اختصاصی نیاز دارند.
  • پاسخ‌گویی در کم‌تر از ۵۹ ثانیه
    پاسخ‌گویی در کم‌تر از ۵۹ ثانیه
  • گروه اختصاصی در پیام‌رسان
    گروه اختصاصی در پیام‌رسان
  • دسترسی به مدیر مشتری اختصاصی
    دسترسی به مدیر مشتری اختصاصی
  • قرارداد سطح کیفیت ۹۹,۹۹ درصد
    قرارداد سطح کیفیت ۹۹,۹۹ درصد
مشاهده جزییات بیش‌تر
مقایسه بسته‌ها
امکانات متنوع برای نیازهای متفاوت
قابلیت‌ها
ارسال ایمیل و تیکت
check
check
check
check
راهنما و مستندات آموزشی
check
check
check
check
دسترسی به انجمن کاربری
check
check
check
check
دسترسی به مرکز تماس
check
۲۴/۷
۲۴/۷
۲۴/۷
گفت‌وگو با AI
-
۲۰ پیام
۵۰ پیام
نامحدود
ظرفیت ارسال تیکت
نامحدود
نامحدود
نامحدود
نامحدود
حداکثر زمان پاسخ‌گویی به تیکت
تا ۲۴ ساعت
تا ۸ ساعت
تا ۱۰ دقیقه
۵۹ ثانیه
پشتیبانی فنی تلفنی
-
-
۲۴/۷
۲۴/۷
سطح دسترسی به متخصص فنی
-
لایه‌ یک
(کارشناس)
لایه یک و دو
(کارشناس ارشد)
لایه‌ یک و دو
(متخصص ارشد)
زمان دسترسی به متخصص فنی
-
ساعت‌های کاری
۲۴/۷
۲۴/۷
گروه اختصاصی در پیام‌رسان
-
-
تلگرام
به انتخاب مشتری
قرارداد سطح کیفیت خدمات (SLA)
-
۹۹,۵ درصد
۹۹,۹ درصد
۹۹,۹۹ درصد
ارایه خدمات DevOps جدید
Add-on
Add-on
تا ۵ ساعت رایگان
تا ۱۰ ساعت رایگان
تست عملکرد سرویس جدید
-
۱۰ درخواست
۳۰ درخواست
نامحدود
زیرساخت پایش آنلاین و عملکرد سرویس جدید
-
-
-
check
بررسی سرویس و ارایه گزارش‌های بهبود کاربردی جدید
-
-
-
check
بررسی‌های امنیتی DevsecOps جدید
-
-
-
check
مدیر مشتری اختصاصی جدید
-
-
-
check
تیم پشتیبانی اختصاصی جدید
-
-
-
check
آموزش در محل مشتری جدید
-
-
-
check
پشتیبانی در محل مشتری جدید
-
-
-
check
امکانات بیش‌تر
ارایه خدمات DevOps (نفر/ساعت)
۷۵۰,۰۰۰ تومان
۷۵۰,۰۰۰ تومان
۷۵۰,۰۰۰ تومان
۷۵۰,۰۰۰ تومان
پرسش‌های رایج

بله، شما می‌توانید با انتخاب بسته‌های بالاتر به طیف گسترده‌تری از خدمات پشتیبانی ابر آروان مانند «پشتیبانی در پیام‌رسان»، «پاسخ‌گویی در کم‌تر از ۲ ساعت» و … دسترسی داشته باشید.

بسته‌های مختلف خدمات پشتیبانی به‌شکل ماهانه ارایه می شوند و شما از تاریخ خرید یا فعال‌سازی پلن خود، تا ابتدای ماه بعد امکان بازگشت به بسته‌ی پایین‌تر را نخواهید داشت.

برای خرید بسته‌های «رشد» و «حرفه‌ای» کیف پول شما باید به‌اندازه‌ی کل مبلغ بسته‌ی مورد نظرتان اعتبار داشته باشد.

خدمات پشتیبانی در بسته‌های مختلف تا مرحله‌ی قبل از لایه‌ی سرویس ارایه می‌شوند. اگر شما به پشتیبانی در لایه‌ی سرویس نیاز دارید باید از خدمات DevOps آروان‌کلاد استفاده کنید.

بله، شما با استفاده از خدمات سازمانی ابر آروان می‌توانید به طیف گسترده‌ای از خدمات پشتیبانی دسترسی داشته باشید و در کم‌ترین زمان ممکن مشکلات و چالش‌های زیرساختی کسب‌وکار خود را برطرف کنید.

از کارشناسان فنی ابر آروان کمک بگیرید
با استفاده از خدمات پشتیبانی ابر آروان می‌توانید از راه‌های مختلفی مانند «تماس تلفنی»، «ارسال تیکت» و «گروه اختصاصی در پیام‌رسان» بسیاری از مشکلات فنی کسب‌وکار خود را با هزینه‌ای مقرون به‌صرفه برطرف کنید.