خدمات سازمانی خدمات دواپس

قیمت خدمات پشتیبانی

با استفاده از خدمات پشتیبانی ابر آروان می‌توانید در کم‌ترین زمان به متخصص‌های فنی دسترسی داشته باشید و با هزینه‌ای مقرون به‌صرفه بسیاری از چالش‌های مرتبط به راه‌اندازی، عیب‌یابی و … زیرساخت‌های ابری خود را برطرف کنید.
پایه
رایگان
شروع کنید
پیشنهادشده برای:
کاربرانی که چالش فنی پیچیده‌ای ندارند یا از محصولات رایگان ابر آروان استفاده می‌کنند.
  • مرکز تماس
    مرکز تماس
  • پشتیبانی پایه (تیکت و ایمیل)
    پشتیبانی پایه (تیکت و ایمیل)
  • دسترسی به انجمن کاربری
    دسترسی به انجمن کاربری
  • دسترسی به راهنما و مستندات آموزشی
    دسترسی به راهنما و مستندات آموزشی
بهترین انتخاب
رشد
۹۹,۰۰۰ تومان
ماهانه
خرید بسته
پیشنهادشده برای:
کسب‌وکارهای کوچک و کاربرانی که همیشه و به‌شکل فوری به پشتیبانی نیاز ندارند.
  • دسترسی به دستیار AI
    دسترسی به دستیار AI
  • پاسخ‌ به تیکت در کم‌‌تر از ۸ ساعت
    پاسخ‌ به تیکت در کم‌‌تر از ۸ ساعت
  • پشتیبانی در ساعت‌های کاری
    پشتیبانی در ساعت‌های کاری
  • تحت پوشش SLA آروان
    تحت پوشش SLA آروان
حرفه‌ای
۹,۹۰۰,۰۰۰ تومان
ماهانه
خرید بسته
پیشنهادشده برای:
کسب‌وکارها یا کاربرانی که برای نگهداری سرویس‌های حیاتی خود به پشتیبانی نیاز دارند.
  • گروه اختصاصی در پیام‌رسان
    گروه اختصاصی در پیام‌رسان
  • پاسخ‌ به تیکت در کم‌‌تر از ۲ ساعت
    پاسخ‌ به تیکت در کم‌‌تر از ۲ ساعت
  • پشتیبانی فنی مستقیم
    پشتیبانی فنی مستقیم
  • پشتیبانی تلفنی ۲۴ ساعته
    پشتیبانی تلفنی ۲۴ ساعته
سازمانی
اختصاصی
بدون محدودیت
ثبت درخواست
پیشنهادشده برای:
کسب‌وکارها و سازمان‌های بزرگ که در هر زمان به پشتیبانی فنی اختصاصی نیاز دارند.
  • گروه اختصاصی در پیام‌رسان
    گروه اختصاصی در پیام‌رسان
  • پاسخ‌گویی در کم‌تر از ۱۰ دقیقه
    پاسخ‌گویی در کم‌تر از ۱۰ دقیقه
  • دسترسی ۲۴/۷ به متخصص فنی
    دسترسی ۲۴/۷ به متخصص فنی
  • دسترسی به مدیر مشتری فنی
    دسترسی به مدیر مشتری فنی
مشاهده جزییات بیش‌تر
مقایسه بسته‌ها
امکانات متنوع برای نیازهای متفاوت
قابلیت‌ها
راهنما و مستندات آموزشی
check
check
check
check
انجمن کاربری
check
check
check
check
پاسخ‌ به ایمیل و تیکت
check
check
check
check
ظرفیت تعداد تیکت
نامحدود
نامحدود
نامحدود
نامحدود
حداکثر زمان پاسخ‌گویی به تیکت و ایمیل
۲۴ ساعت
۸ ساعت
۲ ساعت
۱۰ دقیقه
دسترسی به مرکز تماس
۲۴/۷
۲۴/۷
۲۴/۷
۲۴/۷
سطح دسترسی به متخصص فنی
-
لایه‌ یک
(از راه تیکت)
لایه دو
(تیکت و تماس)
مدیر مشتری اختصاصی
زمان دسترسی به متخصص‌های فنی
-
روزهای کاری
(۹ تا ۱۷)
۲۴ ساعته
۲۴ ساعته
قرارداد سطح کیفیت خدمات (SLA)
-
۹۹,۵ درصد
۹۹,۹ درصد
۹۹,۹۹ درصد
مدیر مشتری فروش
-
-
Add-on
check
مدیر مشتری فنی
-
-
Add-on
check
گروه اختصاصی در پیام‌رسان
-
-
check
check
گفت‌وگو با AI
۱۰ پیام
۲۰ پیام
۵۰ پیام
۱۰۰ پیام
امکانات بیش‌تر
مدیر مشتری فنی (ماهانه)
-
-
۵,۰۰۰,۰۰۰ تومان
-
مدیر مشتری فروش (ماهانه)
-
-
۵,۰۰۰,۰۰۰ تومان
-
پرسش‌های رایج

بله، شما می‌توانید با انتخاب بسته‌های بالاتر به طیف گسترده‌تری از خدمات پشتیبانی ابر آروان مانند «پشتیبانی در پیام‌رسان»، «پاسخ‌گویی در کم‌تر از ۲ ساعت» و … دسترسی داشته باشید.

بسته‌های مختلف خدمات پشتیبانی به‌شکل ماهانه ارایه می شوند و شما از تاریخ خرید یا فعال‌سازی پلن خود، تا ابتدای ماه بعد امکان بازگشت به بسته‌ی پایین‌تر را نخواهید داشت.

برای خرید بسته‌های «رشد» و «حرفه‌ای» کیف پول شما باید به‌اندازه‌ی کل مبلغ بسته‌ی مورد نظرتان اعتبار داشته باشد.

خدمات پشتیبانی در بسته‌های مختلف تا مرحله‌ی قبل از لایه‌ی سرویس ارایه می‌شوند. اگر شما به پشتیبانی در لایه‌ی سرویس نیاز دارید باید از خدمات DevOps آروان‌کلاد استفاده کنید.

بله، شما با استفاده از خدمات سازمانی ابر آروان می‌توانید به طیف گسترده‌ای از خدمات پشتیبانی دسترسی داشته باشید و در کم‌ترین زمان ممکن مشکلات و چالش‌های زیرساختی کسب‌وکار خود را برطرف کنید.

از کارشناسان فنی ابر آروان کمک بگیرید
با استفاده از خدمات پشتیبانی ابر آروان می‌توانید از راه‌های مختلفی مانند «تماس تلفنی»، «ارسال تیکت» و «گروه اختصاصی در پیام‌رسان» بسیاری از مشکلات فنی کسب‌وکار خود را با هزینه‌ای مقرون به‌صرفه برطرف کنید.