خدمات سازمانی خدمات دواپس
بر اساس صنعت
بر اساس اندازه شرکت
بر اساس کاربرد
قیمت محصولات
سرور ابری arrow
محاسبه‌ی هزینه‌ی سرور ابری با توجه به منابع انتخابی کاربر و به‌شکل ساعتی و ماهانه
شبکه توزیع محتوا arrow
محاسبه‌ی قیمت بسته‌های شبکه‌ توزیع محتوا بر اساس ترافیک و استفاده از امکانات مختلف
فضای ابری arrow
محاسبه‌ی قیمت بسته‌های آبجکت استورج بر اساس میزان فضای ذخیره‌سازی و ترافیک مصرفی
پلتفرم ویدیو arrow
محاسبه‌ی قیمت بسته‌های پلتفرم ویدیو بر اساس ساعت تماشا، ساعت پخش زنده و ساعت ویدیو
کانتینر ابری arrow
محاسبه‌ی هزینه‌ی کانتینر ابری با توجه منابع پردازشی، حافظه، فضای ذخیره‌سازی و IP اینترنتی
دیتابیس ابری arrow
محاسبه‌ی هزینه‌ی دیتابیس ابری با توجه به منابع انتخاب‌شده و میزان مصرف
آروان درایو arrow
محاسبه‌ی هزینه‌ی فضای ابری سازمان با توجه به میزان فضای ذخیره‌سازی ویژگی‌های متنوع
پردازش لبه arrow
محاسبه هزینه‌ی پردازش لبه آروان‌کلاد با توجه به منابع مصرفی شما
خدمات پشتیبانی arrow
هزینه‌ی خدمات پشتیبانی و امکانات و ویژگی‌های هر یک از بسته‌ها

گزارش شفافیت

مقدمه

آروان‌کلاد همیشه تلاش می‌کند تا فعالیت‌های خود را در مسیری شفاف پیش ببرد. بر همین اساس میزان درخواست‌ها، دستورها و شکایت‌های ارسال‌شده از سمت سازمان‌های دولتی، مراجع قضایی و نهادهای نافذ اینترنت داخلی و بین‌المللی را به‌شکل شفاف در این صفحه منتشر می‌کند.

  • بر اساس سیاست حفظ حریم خصوصی، محافظت از داده‌های شخصی مشتریان یکی از تعهدات آروان است و این اطلاعات به فروش نمی‌رسند یا واگذار نمی‌شوند.
  • آروان‌کلاد همه‌ی درخواست‌های دریافت‌شده را با دقت بررسی کرده و مواردی که نامعتبر یا فاقد مبنای حقوقی باشند، را رد می‌کند.
  • آروان‌کلاد پیش از پذیرش هر درخواست از سمت مراجع معتبر و قانونی، مشتریان خود را نسبت به دریافت درخواست‌ها برای توقف سرویس، تعلیق اکانت یا ارایه‌ی اطلاعات‌شان مطلع می‌کند، مگر این‌که این موضوع در حکم قضایی «محرمانه» ذکر شده باشد. (موضوعی که در چنین احکامی مرسوم نیست)
  • هیچ نرم‌افزار یا تجهیزات وابسته به مراجع امنیتی یا قضایی، با هدف ذخیره‌سازی یا شنود اطلاعات، در هیچ نقطه از شبکه آروان‌کلاد وجود ندارد.
  • آروان‌کلاد کلید رمزنگاری و تایید هویت خود یا مشتریان خود را در اختیار هیچ شخص یا نهادی نمی‌گذارد و مشتریان را به استفاده از رمزنگاری داده‌ها و ارتباطات رمزنگاری‌شده تشویق می‌کند.

تعاریف

سواستفاده:

درخواست‌هایی که از سمت مراجع دولتی، رگولاتوری‌ها،‌ آژانس‌های امنیتی یا گزارش‌های شخصی (اشخاص حقیقی یا حقوقی مستقل) به‌دلیل سواستفاده‌ی کاربران از سرویس ارسال می‌شود. (مانند حمله‌های DDoS، فیشینگ، ارسال اسپم، پورنوگرافی کودکان و ...)

حق مالکیت:

درخواست‌هایی که از طرف اشخاص حقیقی، حقوقی یا مراجع رسمی داخلی و بین‌المللی به‌دلیل نقض حق مالکیت معنوی و تجاری یا حق نشر ارسال می‌شود. (مانند انتشار بدون مجوز فیلم یا نرم‌افزار و ...)

دستور قضایی:

درخواست‌هایی که به‌شکل حکم یا دستور قضایی از سوی پلیس و مراجع قضایی داخلی یا بین‌المللی به‌دلیل وقوع جرم یا انجام تحقیقات قضایی ارسال می‌‏شود. (مانند فیشینگ، کلاهبرداری و ...)

رد درخواست:

مواردی که به‌دلیل نامعتبر بودن یا غیرقانونی بودن درخواست، آروان‌کلاد به آن‌ها پاسخ رد داده است.

جدول فصلی درخواست‌های دریافت‌شده

نسبت نوع درخواست‌ها

درخواست‌های دریافت‌شده، به تفکیک موضوع در ۳ دسته‌ی «سواستفاده»، «حق مالکیت» و «دستور قضایی» قرار می‌گیرند که شماری از آن‌ها به‌دلیل نامعتبر یا غیرقانونی بودن رد می‌شوند. در این نمودار نسبت «نوع درخواست» به «کل درخواست‌های دریافت‌شده» مشخص شده است.

تعداد درخواست‌ها در هر فصل

در این نمودار روند تغییر تعداد کل درخواست‌های دریافت‌شده، از سمت نهادهای داخلی و بین‌المللی در بازه‌های زمانی ۳ ماهه نمایش داده می‌شود.
آخرین تاریخ به‌روزرسانی: آذر ماه ۱۴۰۲