شرایط و مقررات شرکت در مناقصههای آروانکلاد
شرایط تجهیزات
- تمامی تجهیزات مورد معامله (نو یا استفادهشده) باید اورجینال باشد.
- تمامی هاردهای موجود در LOMها، فارغ از نو یا Used بودن سرور [با اعلام یا عدم اعلام در RFLOM]، باید نو باشند.
شرایط تحویل
- همهی تجهیزات لازم است یک سال گارانتی بیقید و شرط تعویض داشته باشند. بلافصاله پس از اعلام آروانکلاد، تامینکننده موظف است تا یک روز کاری تجهیزات یا قطعهی مورد نظر را تعویض کند.
- فروشنده باید پیشفاکتورهای اصلی [کپی یا تصویر نباشد] را بهشکل رسمی همراه با شماره، مهر و امضای معتبر شرکت ارسال کند.
- پس از نهایی شدن پیش فاکتور نیاز است تا صورتحساب اصلی با مهر و امضای معتبر و اطلاعات درجشده در سامانهی مودیان ارسال شود.
شرایط پرداخت
- پرداخت صورتحساب مشروط به تایید در سامانه مودیان و کنترل حد مجاز اعتبار طرف حساب است.
- برای پرداخت لازم است تا اطلاعات کامل شمارهحساب بهنام شرکت ارایهدهنده در صورتحساب ارسالی نوشته شود.
- پرداختهای نقدی بهطور واریز به شمارهحساب / شماره شبا فروشنده انجام خواهد شد.
- پرداختها منوط به تست سرد و گرم توسط تیم QC آروانکلاد است که این زمان یک هفته خواهد بود.